  • 1. Data: 2005-01-26 08:44:11
    Temat: mBank - mLokata - oprocentowanie
    Od: "RakS" <raks@_WYTNIJ_TO_gazeta.pl>

    u mnie w tabeli oprocentowania mLokaty sa wciaz nie zmienione i np dla
    mLokaty 12 m-cznej jest nadal 6,3% (a tabela obowiazuje od 26.01.2005) a w
    systemie transakcyjnym jest juz 5,5%.
    Czy moge dochodzic roznicy w oprocentowaniu?

    RakS

  • 2. Data: 2005-01-26 09:03:58
    Temat: Re: mBank - mLokata - oprocentowanie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RakS <raks@_WYTNIJ_TO_gazeta.pl> wrote:
    > Czy moge dochodzic roznicy w oprocentowaniu?

    He, he. A z ciekaowsci juz kiedys tak dochodziles w jakimkolwiek przypadku?
    ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-26 09:34:40
    Od: "RakS" <raks@_WYTNIJ_TO_gazeta.pl>

    > He, he. A z ciekaowsci juz kiedys tak dochodziles w jakimkolwiek
    przypadku?

    Nie, ale rozmawialem na mCzacie i mLinka napisala mi ze oprocentowanie
    wynosi 6,3% zgodnie z tabela oprocentowania i podala mi link
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml gdzie faktycznie bylo
    napisane, ze oprocentowanie wynosi 6,3%.

    RakS

  • 4. Data: 2005-01-26 09:42:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml gdzie
    > faktycznie bylo napisane, ze oprocentowanie wynosi 6,3%.

    To sprobuj za jej posrednictwem zalozyc lokat. Moze wtedy sie uda? :) Bo
    inaczej widze marne szanse.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-01-26 10:37:02
    Od: Peet <b...@o...pl>

    RakS wrote:

> [...]
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml gdzie faktycznie bylo
    > napisane, ze oprocentowanie wynosi 6,3%.

    Coś mi się zdaje że strona ci się z cache'u ładuje, daj F5 albo odśwież
    ewentualnie w opcjach internetowych usuń pliki tymczasowe, powinno
    pomóc, ale chyba odbiegam od tematu grupy.

  • 6. Data: 2005-01-26 14:21:49
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > Coś mi się zdaje że strona ci się z cache'u ładuje, daj F5 albo odśwież
    > ewentualnie w opcjach internetowych usuń pliki tymczasowe, powinno pomóc,
> [...]

    Więc chyba nie z cache'u...

    --
    Pozdrowienia