  • 21. Data: 2005-01-26 18:30:43
    Temat: Re: mBank -> VWBdirect
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ty jednak slepa jestes...

    Nawzajem.

    > Czlowiek sie pyta, czy ten bank tak ma, ze bez uzycia przycisku
    > AKTUALIZUJ pokazuje nieaktualny stan konta zaraz po zalogowaniu,
    > okazuje sie (na podstawie odpowiedzi RP) ze ON TAK MA, a ty ciagle
    > trzymasz sie godzin sesji jak pijany plota.

    On tak nie ma - a raczej ma niekiedy - zależnie od godzin sesji i
    aktualizacji systemu. Gdyby było tak jak z uporem twierdzisz, to po 3
    miesiącach przerwy w logowaniu miałbyc stan konta sprzed 3 miesięcy. Teraz
    jaśniej?

  • 22. Data: 2005-01-27 07:14:32
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Trzeba też wziać poprawkę na aktualizację danych w systemie. VW Bank jest
    > pół-onlajnowy. Aktualizacja salda odbywa się kilka razy dziennie
    > (wewnętrzne przetwarzanie).

    Wiec pewnie trafilem w to przetwarzanie :-))) ale mam szczescie.

  • 23. Data: 2005-01-27 16:54:53
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 Jan 2005 19:30:43 +0100, w <ct8npb$po8$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > On tak nie ma - a raczej ma niekiedy - zależnie od godzin sesji i
    > aktualizacji systemu.

    Czym ta wypowiedź różni się od mojego "czasami tak ma"?

    > Gdyby było tak jak z uporem twierdzisz, to po 3
    > miesiącach przerwy w logowaniu miałbyc stan konta sprzed 3 miesięcy. Teraz
    > jaśniej?

    Aktualizacja odbywa się w momencie logowania (z reguły). Czy pomimo braku
    logowania odbywa się cyklicznie co jakiś czas -- nie wiem. W przypadku braku
    aktualizacji przy logowaniu nie chciało mi się porównywać podanych godzin
    ostatniej aktualizacji i logowania). Może Dedegtyf Glenn sprawdzi sobie sama.

    EOT bo nudne

    PS. Dodam, że ostatnio cały czas mam aktualizację przy logowaniu. Albo
    poprawili system, albo mam ostatnio więcej szczęścia.

  • 24. Data: 2005-01-28 07:18:37
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Czym ta wypowiedź różni się od mojego "czasami tak ma"?

    No jak to? Nie wiesz?
    Dla Glenn roznica pomiedzy "ma niekiedy" a "ma czasami" jest na tyle duza,
    ze musi wyslac jeszcze jeden post by miec ostatnie zdanie w temacie ("moje
    na wierzchu"...;-))

    > EOT bo nudne

    Nooo...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 25. Data: 2005-01-28 12:38:13
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Jan 2005 08:18:37 +0100, w <ctcovt$ne6$1@inews.gazeta.pl>, "Slawek Kos"
    <s...@p...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > ze musi wyslac jeszcze jeden post by miec ostatnie zdanie w temacie ("moje

    ... przy okazji oczywiście wspominając, że "jak się to nie podoba, to mogę
    zamknąć konto (w mBanku)" ;))

    Ale przynajmniej teraz Glenn zostanie moim sponsorem wybierania kasy z
    Euronetu/BZWBK :).

  • 26. Data: 2005-01-28 13:06:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ale przynajmniej teraz Glenn zostanie moim sponsorem wybierania kasy z
    > Euronetu/BZWBK :).

    No tak myślałam, że się uprzesz przy BZWBK i Euronecie - to daje Ci
    doskonałą "wymówkę", bo mbank jest chyba w tym względzie najtańszy :-) . Z
    tego co pamiętam, to jesteś z Wrocka, więc bankomaty PKO BP też powinny Ci
    odpowiadać - chętnie sfinansuję Ci kartę Inteligo :-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 27. Data: 2005-01-28 13:24:59
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 28 Jan 2005 14:06:29 +0100, w <ctddga$1us$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > tego co pamiętam, to jesteś z Wrocka, więc bankomaty PKO BP też powinny Ci
    > odpowiadać - chętnie sfinansuję Ci kartę Inteligo :-))))

    Inteligo zamknąłem, gdy zaczęto tam traktować klientów jak bandę idiotów.

  • 28. Data: 2005-01-29 02:30:57
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Radoslaw P. napisał:
    > ... przy okazji oczywiście wspominając, że "jak się to nie podoba, to mogę
    > zamknąć konto (w mBanku)" ;))

    No bo mógłbyś. Kiedyś trzeba ;-)

    BP, MSPANC

  • 29. Data: 2005-01-29 13:52:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 29 Jan 2005 03:30:57 +0100, w
    <6...@k...i.jego.ch
    omik>, Krystek
    <k...@p...space.mailbox> napisał(-a):

    > No bo mógłbyś. Kiedyś trzeba ;-)

    Glenn ma jeszcze parę miesięcy do namysłu, czy chce mi te Euronety sponsorować
    czy nie. Jak się zaoferuję, to nie widzę przeszkód :).
    Tylko żeby po kilku miesiącach nie wyłamała się, bo znowu będę musiał otworzyć
    ;))

  • 30. Data: 2005-01-30 18:19:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Radoslaw P. <r...@a...net.pl> wrote:
    > Tylko żeby po kilku miesiącach nie wyłamała się, bo znowu będę musiał
    > otworzyć ;))

    Lukasa zaloz :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!