  • 21. Data: 2005-01-31 22:08:08
    Temat: Re: mBank <---> VWBank
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Radoslaw P. wrote:
> [...]
    202&page=1&activ=3028

    > I właśnie tę lekturę powinieneś uważnie przeczytać i dokładnie zrozumieć co tam
    > jest napisane. A gdy to zrobisz, to zrozumiesz jaką pomyłką są twoje słowa
    > jakoby wcześniejsze zamykanie sesji gwarantowało na 100% dotarcie do adresata
    > przelewu w ten sam dzień.

    Trudno mi polemizować z Tobą, kimś, kto wyznaczył sobie krucjatę wobec
    innych. Nie wciskaj mi bzdur w usta, nie przeinaczaj słów aby później z
    nimi walczyć.
    Wolałbym, abyś jednak nie kreował rzeczywistości.
    A zatem nie wkładaj w moje usta tego co uważasz, że powiedziałem, czy
    miałem na myśli. Jeśli masz ochotę merytorycznie dyskutować, to radzę
    pomyśl 2 razy zanim coś napiszesz i pamiętaj też, że zawsze możesz się
    mylić. ;-) Zresztą każdy ma prawo popełniać błędy. Nie musisz się tego
    bać, bo nikt sensowny, a przecież Wszyscy tu są tacy, nie będzie się
    wtedy nad Tobą pastwił. :-)

    Hmmm, nie wiem, czy moje dobre rady przemyślisz, czy znowu z czymś
    wyskoczysz. ;-)
    No cóż, zobaczymy.

    Tomek

  • 22. Data: 2005-01-31 22:28:42
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Tomasz wrote:
    > ;-)
    > ;-)
    > ;-)
    > ;-)

    > Chciałbyś ;-)

    Widzę, że już rozpoznałeś objawy ;-)))
    mogę tylko potwierdzić, że na ten rodzaj alergii
    nauka jak dotąd nie znalazła lekarstwa ;-)

  • 23. Data: 2005-02-01 00:05:57
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ralf napisał(a):

    > Czytaj ze zrozumieniem zanim zaczniesz krytykować.

    Nie krytykuję. Wypowiadam się. Czytaj ze zrozumieniem :>

    > Tomasz pisał o VWBanku.

    " A bo mnie zmyliły te baby" ;)

    > Dopiero tutaj jest o mBanku :P

    Udało mi się wstrzelić :D

    > No lekko przesadziłeś bo do godz 20.
    > Zresztą wystarczy automat który jest całą dobę.

    Z automatem dużo nie załatwisz ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 24. Data: 2005-02-01 00:08:34
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz napisał(a):

    > Określiłem tak obrazowo następującą sytuację:
    > Istnieje duże prawdopodobieństwo sięgające pewności, że przy zleceniu do
    > godziny 6 rano nawet jeśli zajdą różne okoliczności opóźniające
    > realizację dyspozycji uda się jeszcze tego samego dnia zaksięgować
    > środki na rachunku odbiorcy.

    Dziwne, ale odnoszę wrażenie, że takie środki pojawią się w każdym banku
    wraz z pierwszą sesją przychodzącą, prawda?

    > Gratuluję!

    Powiedz to mojemu portfelowi ;)

    > ???? Jak rozumiesz zdanie: "Najniższe koszty obsługi gwarantuje Ci VWBank"?

    Sorry. Coś mi się wydawało, że piszesz tu o Mbanku

    > Chyba nieuważnie czytasz ;-)

    Emocje, Panie. Emocje ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 25. Data: 2005-02-01 08:37:21
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Tomasz" news:ctllv8$oea$1@achot.icm.edu.pl

    A ja mam takie pytanie za 1000 punktów dotyczące tego porównania. Otóż tak
    sobie przeglądałem tą całą ofertę VW jeżeli chodzi o oprocentowanie i muszę
    stwierdzić, że tutaj "samochodzik" wypada o wiele lepiej od Mbanku, który
    ostatnio dość dużo stracił obniżając oprocentowanie lokat. No cóż niektórzy
    z was mogą powiedzieć, że na chwilę obecną do oszczędzania służą SFI. Ja
    jednak zaliczam się chyba do ludzi starej daty, którzy po pierwsze boją się
    wrzucić swoje oszczędności (pewną ich część) do SFI a po drugie czują się
    pewniej jak pieniążki leżą im na lokacie :)

    Ostatnimi czasu dość dużo naczytałem się o tym całym offlineowym systemie
    VW. Czy ktoś może mi wytłumaczyć na czym to cudo niby polega? Czym tak
    naprawdę różni się system VW od systemu Mbanku?

    Na zakończenie małe podsumowanie z mojej strony. Otóż prawie od roku jestem
    szczęśliwym posiadaczem konta w Mbanku. Nie mogę się do niczego przyczepić.
    Wszystko działa pięknie i sprawie. Zawsze przez 24h mam dostęp do swoich
    pieniędzy przez telefon i net w przeciwieństwie do VW gdzie konsultanci
    czuwają przy aparatach w określonych godzinach. No cóż jednak w miarę
    jedzenia apetyt rośnie. Fajnie by było jak by Mbank zniósł opłatę za
    przelewy wychodzące po za Mbank i podwyższył troszeczkę oprocentowanie Emax
    + Pozdrawiam.

  • 26. Data: 2005-02-01 10:03:28
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Piotr_Kraków" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jedzenia apetyt rośnie. Fajnie by było jak by Mbank zniósł opłatę za
    > przelewy wychodzące po za Mbank i podwyższył troszeczkę oprocentowanie

    tez jestem zadowolony z mBanku, a odnosnie przelewow to sie tak nie stanie
    jak bys chcial (ja tez bym chcial), przelewy nie sa drogie, ale jak sie robi
    troszeczke to jednak jest to wielki minus.

  • 27. Data: 2005-02-01 11:54:17
    Od: Piotr_Kraków <p...@t...pl>

    "Seba_Fan" news:ctnkd2$45f$1@nemesis.news.tpi.pl
> [...]
    robi
    > troszeczke to jednak jest to wielki minus.

    Patrząc się na pierwsze rzut oka rzeczywiście kwota 50 gr. nie jest
    majątkiem. Z drugiej jednak strony jeżeli robimy na dzień kilka przelewów to
    w skali tygodnia (nie wspominając już o miesiącu) uzbiera się człowiekowi
    całkiem pokaźna sumka. No ale cóż tak jak napisałem Seba my tego nie
    zmienimy. Szkoda tylko, że pod względem opłat Mbank nie stara się gonić
    konkurencji np. Lukas Bank czy VW gdzie opłaty za przelewy na dowolny
    rachunek są za free. Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2005-02-01 12:18:51
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Jan 2005 23:08:08 +0100, w <ctma89$6ad$1@achot.icm.edu.pl>, Tomasz
    <t...@p...fm> napisał(-a):

> [...]
    > wtedy nad Tobą pastwił. :-)
    >
    > Hmmm, nie wiem, czy moje dobre rady przemyślisz, czy znowu z czymś

    Słuchaj, ubzdurałeś sobie (widzę że razem z ST), że im bank wcześniej zamyka
    sesję, to tym większa pewność, że kasa dotrze w ten sam dzień do adresata.

    Może zamiast marnej psychoanalizy (i to nie na temat) skup się na temacie. Już
    ci parę osób tłumaczy to grzecznie, a ty dalej gonisz w piętkę.

    Dobra rada na przyszłość: najpierw zapoznajcie się z tematem, zanim zaczniecie
    podawać niesprawdzone (i nieprawdziwe) informacje. :]

    Pa!

  • 29. Data: 2005-02-01 12:20:07
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Jan 2005 22:49:04 +0100, w <ctm94m$48b$1@achot.icm.edu.pl>, Tomasz
    <t...@p...fm> napisał(-a):

    > Chciałbyś ;-)

    Zieeeeeew.... (nie kopię się z koniem).

    PS. Czekam na dane tych mitycznych przelewów, które nie wyszły.
    Z winy banku oczywiście ;)))]

  • 30. Data: 2005-02-01 12:22:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 1 Feb 2005 01:08:34 +0100, w <lfpr0u7pw924$.nwihvl3dwhau.dlg@40tude.net>,
    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(-a):

    > Dziwne, ale odnoszę wrażenie, że takie środki pojawią się w każdym banku
    > wraz z pierwszą sesją przychodzącą, prawda?

    Z KIR-u wyjdą o tej samej godzinie, a o której bank docelowy odbierze i
    zaksięguje to już inna sprawa.

    Choćby nie wiem jak Tomasz upierał się, że te z mBanku wyjdą prędzej, 'bo
    prędzej zamyka sesję'. Widać ten typ tak ma.