  • 1. Data: 2005-01-31 16:38:08
    Temat: [mbank] czy ja sie czepiam?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    poprosilam o ocene ile moge dostac limitu kredytowego przy moich wplywach.
    podali kwote, ja wzielam polowe tego, zadeklarowalam jakies wplywy. limit
    mam juz 1,5 roku, wszystko splacam w terminie, a oni przysylaja mi, ze
    wplywa mniej, niz zadeklarowalam.

    wiem, ze maja do tego prawo, ale czy oni nie maja nic innego do roboty?
    zadnych klopotow z mojej strony, wzielam polowe tego, co mi proponowali,
    moglam zaproponowac mniejsze wplywy, ale glupia zglosilam wieksze.

    czy ktos z was mial taka sytuacje? czy chodzi o formalnosc, ze zadzwonie i
    zgloszenie mniejsze wplywy, ktore staly sie faktem, czy tez bank zamierza
    wypowiedziec mi limit mimo zadnych klopotow ze mna i regularnymi wplywami z
    limitu? wiem, ze bank mam do tego prawo, ale czuje sie jakos dziwnie...ze
    bank sie czepia i szuka dziury w calym.

  • 2. Data: 2005-01-31 17:17:23
    Temat: Re: [mbank] czy ja sie czepiam?
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

> [...]
    > limitu? wiem, ze bank mam do tego prawo, ale czuje sie jakos dziwnie...ze

    1. zawsze warto podac troche mniej niz sie ma faktycznie, tak dla swietego
    spokoju,
    2. dostalas info, ze wplywa mniej niz wynika z deklaracji i co w zwiazku z
    tym?
    tylko informuja czy moze chca cofnac kredyt? grożą sankcjami etc...
    3. mialem taka sytuacje (nie pamietam banku), chcialem KK i wpisalem dajmy
    na to 2000zl srednich wplywow, a oni mi na to, ze nie jest to prawda,
    gdyz
    system im wyliczyl, ze jest tego TYLKO srednio 1994zl (komputery i inne
    systemy
    sa bezduszne) i nie moga mi dac wnioskowanego limitu; ja na to, ze maja
    zmienic
    srednie wplywy na 1900zl zeby sie system nie czepial i na tej podstawie
    maja wyliczyc
    limit dla KK....komputery i systemy liczyly i wyliczyly mi, ze moge
    dostac tyle samo !!
    gdzie logika? nie wiem, ale tak po prstu jest...

    pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2005-01-31 19:59:17
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 1. zawsze warto podac troche mniej niz sie ma faktycznie, tak dla swietego
    > spokoju,

    madry polak po szkodzie:) teraz juz bede wiedziala.

    > 2. dostalas info, ze wplywa mniej niz wynika z deklaracji i co w zwiazku z
    > tym?
    > tylko informuja czy moze chca cofnac kredyt? grożą sankcjami etc...

    nic nie groza, tylko przypominaja. konto jest wspolne i zauwazyli, ze ja sie
    skutecznie wynioslam ze swoja pensja odkad wprowadzili oplaty za p/p.