  • 1. Data: 2005-01-31 14:17:03
    Temat: BPH i Firefox?
    Od: Ed Vvood <s...@s...spam>

    Czy jestem jedynym, ktory od tygodnia nie moze zalogowac sie do Sezamu z
    Firefoxa, czy tez BPH cos sknocil w skryptach? Od tygodnia po probie loginu
    widze "Error: Wystąpił błąd podczas sprawdzania sesji." :-\

  • 2. Data: 2005-01-31 17:17:29
    Temat: Re: BPH i Firefox?
    Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org>

    Ed Vvood wrote:

    > Czy jestem jedynym, ktory od tygodnia nie moze zalogowac sie do Sezamu z
    > Firefoxa, czy tez BPH cos sknocil w skryptach? Od tygodnia po probie loginu
    > widze "Error: Wystšpił błšd podczas sprawdzania sesji." :-\

    Ja nie mam żadnych problemów - przed chwilką się logowałem (korzystając
    z Firefoxa oczywiście).

    Pozdrawiam,

    Marcin