  • 1. Data: 2003-11-13 22:02:21
    Temat: [mBank] VE debetowa aktywowana jako kredytowa
    Od: "MarcinP." <t...@w...pl>

    Hejka

    Dostalem dzisiaj karte VE debetowa do ekonta i zaczalem ja aktywowac w
    serwisie, ale podaczas aktywacji trzeba zaznaczyc ze wyslalo sie umowe a ja
    jej jeszcze nie wyslalem to jej nieaktywowalem. Postanowilem ale za to
    sprawdzic co sie stanie jak numer z VE debe. wpisze do aktywacji karty
    kredytowej. I ze zdziwieniem stwierdzilem ze łyknal numer VE debet. i
    napisal ze karta kredytowa jest aktywna. Bylem wszoku ale zaraz sie akazalo
    ze jednak aktywowal debetowa. Czyli mozna powiedziec ze w serwisie jest maly
    blad ze pozwala aktywowac debet za pomoca menu z kredytowej i nie trzaba
    potwierdzic wyslanej umowy.

    PS. Czy tak aktywowana karta jest w pelni aktywna, i czy stara wazna do
    konca tego miesiaca jest juz nieaktywna.

    PS2. Dlaczego nowa karta przyszla z miesiacem waznosci 10 a wczesniejsze 2
    byly zawsze z miesiacem 11.

    MarcinP.

  • 2. Data: 2003-11-14 08:45:36
    Temat: Re: [mBank] VE debetowa aktywowana jako kredytowa
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl>

    Postanowilem ale za to
> [...]
    maly
    > blad ze pozwala aktywowac debet za pomoca menu z kredytowej i nie trzaba

    Moze mieli dosyc pytan dlaczeo karty kredytowej niemozna aktywowac tam gdzie
    sie aktywuje karty kredytowe, myslisz ze wszyscy wiedza jaka jest roznica
    miadzy karta kredytowa a debetowa, powiem Ci ze zdecydowana wiekszosc niema
    najmniejszego pojecia co ma w portfelu, plastik to plastik a wiec "karta
    kredytowa" w potocznym znaczeniu ;)
    A mLinki niemaja czasu na edukacje spoleczenstwa to powinno sie robic na
    lekcjach ekonomi w liceum :( a niestety sie nie robi i potem mamy wtornych
    analfabetow ;)

    Fajas

  • 3. Data: 2003-11-14 09:03:43
    Od: "uzi" <x...@g...pl>

> [...]
    niema
    > najmniejszego pojecia co ma w portfelu, plastik to plastik a wiec "karta

    dokładnie, kogo bym się nie zapytał jaką ma kartę, to zawsze odpowiedź brzmi
    kredytowa,
    a jak się zapytam - a może jednak debetową? - nie, bo nie mogę mieć debetu
    na koncie ;)

  • 4. Data: 2003-11-14 11:29:33
    Od: "MarcinP." <m...@w...pl>

    Witaj,

    Użytkownik "Fajas" <s...@m...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lekcjach ekonomi w liceum :( a niestety sie nie robi i potem mamy wtornych

    Gdyby bylo tak jak piszesz to system by rozpoznal po numerze ze to debetowa
    i napisal by ze zostala aktywowana karta debetowa a nie kredytowa tak jak u
    mnie. Mysle ze to jakas dziura w systemie.

    --
    MarcinP.

  • 5. Data: 2003-11-14 21:13:53
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarcinP." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konca tego miesiaca jest juz nieaktywna.
    >
    > PS2. Dlaczego nowa karta przyszla z miesiacem waznosci 10 a wczesniejsze 2

    AFAIK jeśli sam nie zastrzeżesz starej karty, to będzie ważna do ostatniego
    dnia miesiąca i przez pewien czas będziesz miał dwie aktywne karty. Dla
    pożądku radziłbym po aktywacji nowej karty zastrzec starą. Jeśli w menu
    "Karty debetowe" widzisz swoją kartę i nie ma jej w menu "Karty kredytowe"
    to IMHO powinna być w pełni aktywna.

  • 6. Data: 2003-11-14 21:48:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "uzi" <x...@g...pl> writes:

> [...]
    > kredytowa,
    > a jak się zapytam - a może jednak debetową? - nie, bo nie mogę mieć debetu

    Druga czesc zupelnie sluszna.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 7. Data: 2003-11-20 01:45:19
    Od: Krystek <k...@s...pl_>

    Krzysztof Halasa w odpowiedzi na post uziego napisał:

    > Druga czesc zupelnie sluszna.

    Eee tam. Ja mam wypłatę na kartę debetową do wysokości środków na koncie
    zwiększoną o przyznany limit (pożyczkę w koncie). ;-)

    Pozdrawiam,

    K.