  • 1. Data: 2003-11-13 20:52:17
    Temat: wypowiedzenie umowy kredytowej PKO BP
    Od: "uzi" <x...@g...pl>

    czy ktos was orientuje sie moze ile czasu daje PKO BP na splate kredytu
    odnawialnego po zlozeniu wypowiedzenia umowy kredytowe?

  • 2. Data: 2003-11-13 22:23:35
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy kredytowej PKO BP
    Od: "krasnal" <k...@p...onet.pl>

    To zalezy.
    Mogą Cię pozamiatać w 30 dni. ale pewnie skończy się ugodą na kilka
    miesięcy. Zalezy jaki masz dług.

  • 3. Data: 2003-11-14 07:11:47
    Od: "uzi" <x...@g...pl>

    > To zalezy.
    > Mogą Cię pozamiatać w 30 dni. ale pewnie skończy się ugodą na kilka
    > miesięcy. Zalezy jaki masz dług.

    A jaki jest minimalny czas na spłatę (bo więcej niż 2 tygodnie nie
    potrzebuję) i czy mogą mnie skasować za wypowiedzenie umowy kredytowej
    (jakieś dodatkowe karne odsetki, albo coś w tym stylu)?