    From: "MarcinP." <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [mBank] VE debetowa aktywowana jako kredytowa
    Date: Thu, 13 Nov 2003 23:02:21 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@62.233.185.50

    Hejka

    Dostalem dzisiaj karte VE debetowa do ekonta i zaczalem ja aktywowac w
    serwisie, ale podaczas aktywacji trzeba zaznaczyc ze wyslalo sie umowe a ja
    jej jeszcze nie wyslalem to jej nieaktywowalem. Postanowilem ale za to
    sprawdzic co sie stanie jak numer z VE debe. wpisze do aktywacji karty
    kredytowej. I ze zdziwieniem stwierdzilem ze łyknal numer VE debet. i
    napisal ze karta kredytowa jest aktywna. Bylem wszoku ale zaraz sie akazalo
    ze jednak aktywowal debetowa. Czyli mozna powiedziec ze w serwisie jest maly
    blad ze pozwala aktywowac debet za pomoca menu z kredytowej i nie trzaba
    potwierdzic wyslanej umowy.

    PS. Czy tak aktywowana karta jest w pelni aktywna, i czy stara wazna do
    konca tego miesiaca jest juz nieaktywna.

    PS2. Dlaczego nowa karta przyszla z miesiacem waznosci 10 a wczesniejsze 2
    byly zawsze z miesiacem 11.

    MarcinP.