    From: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] VE debetowa aktywowana jako kredytowa
    Date: Fri, 14 Nov 2003 22:13:53 +0100

    Użytkownik "MarcinP." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bp0v1m$6vr$1@news.onet.pl...
    > Hejka
    >
    > Dostalem dzisiaj karte VE debetowa do ekonta i zaczalem ja aktywowac w
    > serwisie, ale podaczas aktywacji trzeba zaznaczyc ze wyslalo sie umowe a
    ja
    > jej jeszcze nie wyslalem to jej nieaktywowalem. Postanowilem ale za to
    > sprawdzic co sie stanie jak numer z VE debe. wpisze do aktywacji karty
    > kredytowej. I ze zdziwieniem stwierdzilem ze łyknal numer VE debet. i
    > napisal ze karta kredytowa jest aktywna. Bylem wszoku ale zaraz sie
    akazalo
> [...]

    AFAIK jeśli sam nie zastrzeżesz starej karty, to będzie ważna do ostatniego
    dnia miesiąca i przez pewien czas będziesz miał dwie aktywne karty. Dla
    pożądku radziłbym po aktywacji nowej karty zastrzec starą. Jeśli w menu
    "Karty debetowe" widzisz swoją kartę i nie ma jej w menu "Karty kredytowe"
    to IMHO powinna być w pełni aktywna.