  • 1. Data: 2003-06-04 10:24:23
    Temat: mBank.Najlepszy sposób na wpłaty?
    Od: e...@p...wprost.pl

    Załozylem Konto w mBanku (wsumie to dzieli lekturze archiwum tej grpy-dziekuje)
    nawet doczytalem ze moge mieszac tak ze trzymam kase na eMaxie (przelewajac na
    eKonto male sumy) majac w ten sposób-karte kredytowa za free.

    No ale teraz znowu potrzebna mi wasza pomoc :) jak najlepiej wplacac kase do
    mBanku.

    Wiem ze na poczcie ale tam pewnie bedzie to kosztowac fortune lub jakis procent
    od sumy.(ktos wie jaki procent?) lub opłata.

    Domyslam sie ze dobrze bedzie zalozyc kolejne konto (aick!) w innym Banku z
    utrzymaniem za free i przelewami za free(tam tymczasowo wplacac i przelewac na
    eMAx'a).Jaki bank lub lepsza darmowa(tania) alternatywe proponujecie.

    p.s. przosze o powstrzyamnie sie od odpowiedzi sprawdz archiwum,google bo
    wiekszosc to informacje stare a moze cos przybylo w swiecie BANKÓW :)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-06-04 10:32:21
    Temat: Re: mBank.Najlepszy sposób na wpłaty?
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj elodzieciak,

    W Twoim liście datowanym 4 czerwca 2003 (12:24:23) można przeczytać:

    epwp> Domyslam sie ze dobrze bedzie zalozyc kolejne konto (aick!) w innym Banku z
    epwp> utrzymaniem za free i przelewami za free(tam tymczasowo wplacac i przelewac na
    epwp> eMAx'a).Jaki bank lub lepsza darmowa(tania) alternatywe proponujecie.

    To najlepszy sposob ale zebys dostal odpowiedz w ktorym banku
    najlepiej musisz napisac, jaki banki masz w poblizu. Bo co z tego ze
    istnieje hiper-super bank X skoro masz do niego 100 km?

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Goodbye cruel world
    I'm leaving you today"

  • 3. Data: 2003-06-04 10:38:29
    Od: "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik<e...@p...wprost.pl>
    nagryzmolił(a) w news:3bf8.00000fe3.3eddc8d6@newsgate.onet.pl:

> [...]
    > p.s. przosze o powstrzyamnie sie od odpowiedzi sprawdz
    > archiwum,google bo wiekszosc to informacje stare a moze cos przybylo

    Lukas ekonto bez tokena.

    P.S.
    Było nie raz na grupie ;-)

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl

  • 4. Data: 2003-06-04 10:41:22
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "www.tramping.slask.prv.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbki79$3hv$1@inews.gazeta.pl...
    > Lukas ekonto bez tokena.

    Jeśli nie ma w pobliżu Lucasa, to może Pekao SA i rachunek bieżący
    (bezpłatny), ale trzeba za przelew płacić.

  • 5. Data: 2003-06-04 11:48:14
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik <e...@p...wprost.pl> napisał w wiadomości
    > mBanku.

    Najprostszy i darmowy sposob to wplaty w mKiosku w Geant na Wlokniarzy.

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 6. Data: 2003-06-04 12:19:05
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No ale teraz znowu potrzebna mi wasza pomoc :) jak najlepiej wplacac
    kase do
    > mBanku.

    Założyć darmowe w www.vwbankdirect.pl i wpłacać w oddziale przy rondzie
    ONZ a następnie bezpłatny przelew do mBank, tylko po co jak pieniądze
    mogą leżeć w vwbankdirect.

  • 7. Data: 2003-06-04 12:45:43
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    Wszystko zależy do jakiego banku masz blisko. Całkiem niezłą oferte (jak
    na razie bo nic na razie nie wiadomo co się stanie po połączeniu z Nordeą)
    na LG:www.lgnet.pl

    ________

  • 8. Data: 2003-06-04 18:25:05
    Od: e...@p...wprost.pl

> [...]
    > najlepiej musisz napisac, jaki banki masz w poblizu. Bo co z tego ze
    > istnieje hiper-super bank X skoro masz do niego 100 km?

    mhm..mieszkam w Centrum Krakowa wiec banków mam po dostatkiem...tyle ze dostaje
    co pewien czas jakies 1000zl na wydatki i teraz chcac przelac je na konto (zeby
    ciezko zarobionej kasy nie rozwalic)zaczyna sie problem! Bo pewnie czekaja mnie
    na poczcie jakies opłaty wiec zapytałem...jak tu nie wydac nic a przelac na
    mBank :)

    no wiec teraz mysle ze latwiej bedzie odpowiedziec na moje pytanko..

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-06-04 20:29:36
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

> [...]
    > sie problem! Bo pewnie czekaja mnie na poczcie jakies opłaty wiec
    > zapytałem...jak tu nie wydac nic a przelac na mBank :)

    Z poczty absolutnie nie korzystaj, bo PP ma brzydki zwyczaj
    przetrzymywać kasę tak długo, jak im to jest wygodnie.
    Oprócz proponowanych już tutaj rozwiązań zaproponuję Ci jeszcze jedno
    wyjście: namów rodziców, żeby założyli sobie konto w mBanku, żeby tam
    pracodawca przelewał im wynagrodzenie. Wtedy będziesz mógł uprawiać
    "home banking" :) : gdy ojciec będzie potrzebował gotówki, to zamiast do
    bankomatu przyjdzie do Ciebie, ty wypłacisz mu kasę, a on zrobi Ci
    przelew na konto do mBanku.
    Uprawiamy coś takiego u mnie w domu i wszyscy są zadowoleni :))

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)