    From: e...@p...wprost.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank.Najlepszy sposób na wpłaty?
    Date: 4 Jun 2003 12:24:23 +0200

    Załozylem Konto w mBanku (wsumie to dzieli lekturze archiwum tej grpy-dziekuje)
    nawet doczytalem ze moge mieszac tak ze trzymam kase na eMaxie (przelewajac na
    eKonto male sumy) majac w ten sposób-karte kredytowa za free.

    No ale teraz znowu potrzebna mi wasza pomoc :) jak najlepiej wplacac kase do
    mBanku.

    Wiem ze na poczcie ale tam pewnie bedzie to kosztowac fortune lub jakis procent
    od sumy.(ktos wie jaki procent?) lub opłata.

    Domyslam sie ze dobrze bedzie zalozyc kolejne konto (aick!) w innym Banku z
    utrzymaniem za free i przelewami za free(tam tymczasowo wplacac i przelewac na
    eMAx'a).Jaki bank lub lepsza darmowa(tania) alternatywe proponujecie.

    p.s. przosze o powstrzyamnie sie od odpowiedzi sprawdz archiwum,google bo
    wiekszosc to informacje stare a moze cos przybylo w swiecie BANKÓW :)

    Pozdrawiam!