    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank.Najlepszy sposób na wpłaty?
    Date: Wed, 4 Jun 2003 22:29:36 +0200

    Użytkownik <e...@p...wprost.pl> napisał w
    news:3bf8.00001225.3ede3980@newsgate.onet.pl:

    > mhm..mieszkam w Centrum Krakowa wiec banków mam po dostatkiem...tyle
    > ze dostaje co pewien czas jakies 1000zl na wydatki i teraz chcac
    > przelac je na konto (zeby ciezko zarobionej kasy nie rozwalic)zaczyna
    > sie problem! Bo pewnie czekaja mnie na poczcie jakies opłaty wiec
    > zapytałem...jak tu nie wydac nic a przelac na mBank :)

    Z poczty absolutnie nie korzystaj, bo PP ma brzydki zwyczaj
    przetrzymywać kasę tak długo, jak im to jest wygodnie.
    Oprócz proponowanych już tutaj rozwiązań zaproponuję Ci jeszcze jedno
    wyjście: namów rodziców, żeby założyli sobie konto w mBanku, żeby tam
    pracodawca przelewał im wynagrodzenie. Wtedy będziesz mógł uprawiać
    "home banking" :) : gdy ojciec będzie potrzebował gotówki, to zamiast do
    bankomatu przyjdzie do Ciebie, ty wypłacisz mu kasę, a on zrobi Ci
    przelew na konto do mBanku.
    Uprawiamy coś takiego u mnie w domu i wszyscy są zadowoleni :))

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)