  • 11. Data: 2005-08-09 19:22:17
    Temat: Re: mBank - KK za darmo - prośba o opinie o KK VE
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:40d7.000006a4.42f8f895@newsgate.onet.pl>
    autorstwa niejakiego midarek wyjaśniam co następuje:

    > NA PEWNO nie zrobisz tego przy uzyciu VE

    Na pewno zabierasz głos na temat, o którym masz średnie pojęcie.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||

  • 12. Data: 2005-08-09 19:27:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    trainer wrote:
    > ... a także nie dziala za granicą

    A co ty za glupoty tutaj wypisujesz? Oczywiscie, ze dziala!

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 13. Data: 2005-08-09 19:59:22
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A co ty za glupoty tutaj wypisujesz? Oczywiscie, ze dziala!

    no coz nie doswiadczylem tego organoleptycznie, ale dzisiaj rozmawialem
    z przedstawicielką mbanku w sprawie wnioskow na KK (zamawialem ve
    wlasnie) i posluzyla sie argumentem, ze nie dziala toto za granica

    jednoczesnie stwierdzila, ze nadal obowiazuje promocja, ze pierwszy rok
    uzywania vc jest za darmo i namowila mnie na wniosek :-)

    a jak jest naprawde - z zagranicą, i z promocją?

    pozdr
    trainer

  • 14. Data: 2005-08-09 20:31:58
    Od: trainer <t...@p...org>

    trainer wrote:

    > a jak jest naprawde - z zagranicą, i z promocją?

    OK, bije sie w piersi za puszczanie niesprawdzonych "nowinek"
    niniejszym zawiadamiam, że VE mBanku może wg ich informacji służyć do
    płatności za granicą

    źródło:
    http://mbank.o2.pl/mb_karty_kk_info.html#mb_kk_ve

    pozdr
    trainer

    ps. w dalszym ciągu jestem ciekawy czy jest ta promocja czy jej nie ma?

  • 15. Data: 2005-08-09 22:38:02
    Od: trainer <t...@p...org>

    trainer wrote:

    > ps. w dalszym ciągu jestem ciekawy czy jest ta promocja czy jej nie ma?

    głęboko chowają regulamin, ale nowa promocja jest od poniedziałku:
    - dla klientów mających konto w mbanku od co najmniej 6 m-cy karta
    kredytowa gratis 1 rok

  • 16. Data: 2005-08-10 05:41:13
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > KK VE mBanku nie mozna placic w internecie.

    Nie próbowałem, więc nie byłem pewien. Jako laik zastanawiam się tylko,
    dlaczego Visą Electron mBanku nie można płacić w sieci, skoro Visą
    Electron Inteligo można (sprawdzone - kupowałem różne rzeczy na Amazonie
    i nie było żadnego problemu)?

    PWZ

  • 17. Data: 2005-08-10 07:01:58
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 07:41:13 +0200, Piotr Zawadzki napisał(a):

    > dlaczego Visą Electron mBanku nie można płacić w sieci, skoro Visą
    > Electron Inteligo można (sprawdzone - kupowałem różne rzeczy na Amazonie
    > i nie było żadnego problemu)?

    A dlaczego LOT nie lata do Salonik w Grecji, skoro Czeskie linie latają?

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 18. Data: 2005-08-10 07:31:10
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "midarek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zacznijmy od tego, że Visa Electron NIE JEST KARTĄ KREDYTOWĄ!!! Takie
    > karty
    > rozliczane są po zakończeniu jakiegoś okresu rozrachunkowego i dopiero
    > wtedy
    > ściągane są od ciebie pieniążki.

    Nie są ściągane tylko sam spłacam i to niekoniecznie całość

    > Innymi słowy- od czasu dokonania płatności do
    > czasu ściągnięcia pieniędzy twoje zakupy są kredytowane przez Visę. W
    > przypadku VE rozrachunku z Visą (poprzez bank, w tym przypadku mBank)
    > dokonuje
    > sie niemalże w czasie rzeczywistym (w dużym uproszczeniu) więc o
    > jakimkolwiek
    > kredytowaniu nie ma tu mowy...
    >
    > Ponadto KK są wypukłe,

    bzdura, są też płaskie KK

  • 19. Data: 2005-08-10 08:55:43
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 10 Aug 2005 00:38:02 +0200, trainer <t...@p...org>
    napisał(a):

    >głęboko chowają regulamin, ale nowa promocja jest od poniedziałku:
    >- dla klientów mających konto w mbanku od co najmniej 6 m-cy karta
    >kredytowa gratis 1 rok

    No dobra to jeszcze do tego dochodzi glupawy wniosek. Student nie moze
    dostac karty Classic :/ Czy ta KK VE mozna placic w necie?

  • 20. Data: 2005-08-10 13:13:40
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    trainer napisał(a):
    > a jak jest naprawde - z zagranicą, i z promocją?

    Za granica dziala na 100% sprawdzone

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS