  • 1. Data: 2004-10-26 17:27:55
    Temat: Re: mBank KK
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > nie spotkalem jeszcze banku, w ktorym da sie to zrobic inaczej niz
    > przez zamkniecie. chyba sie zmowili i uwzieli :)

    A miales spotkanie z PKO BP ;-) ?
    Skoro kosztuje to u nich 10 zl to chyba sie da.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2004-10-26 17:55:29
    Temat: mBank KK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witam,
    czy ktos z Was probowal juz moze zmienic termin zamkniecia okresu
    rozliczeniowego dla tej karty? Jest to w ogole mozliwe?

    Maciej

  • 3. Data: 2004-10-26 18:02:54
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    > Witam,
    > czy ktos z Was probowal juz moze zmienic termin zamkniecia okresu
    > rozliczeniowego dla tej karty? Jest to w ogole mozliwe?

    Podobno jest to możliwe tylko metodą wypowiedzenie starej karty i zamówienie
    nowej :-(

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2004-10-26 18:12:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> wrote in message

    > Podobno jest to możliwe tylko metodą wypowiedzenie starej karty i
    zamówienie
    > nowej :-(

    Uuuu... to szkoda, termin jednej bede mial ustawiony na 22, a drugiej na
    23... Pewnie po wypowiedzeniu trzeba skladac wszystkie dokumenty od
    poczatku? ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2004-10-26 18:22:48
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Oct 2004 20:02:54 +0200, "Marek J"

    >Podobno jest to możliwe tylko metodą wypowiedzenie starej karty i zamówienie
    >nowej :-(

    nie spotkalem jeszcze w banku, w ktorym da sie to zrobic inaczej przez
    zamkniecie. chyba sie zmowili i uwzieli :)

    G.

  • 6. Data: 2004-10-26 18:24:32
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Oct 2004 18:22:48 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >nie spotkalem jeszcze w banku, w ktorym da sie to zrobic inaczej przez
    >zamkniecie. chyba sie zmowili i uwzieli :)
    >
    >G.

    no dobra - teraz wersja bez bledow :)

  • 7. Data: 2004-10-26 18:43:32
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Oct 2004 18:24:32 GMT, w <4...@n...onet.pl>,
    g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) napisał(-a):

    > nie spotkalem jeszcze banku, w ktorym da sie to zrobic inaczej niz
    > przez zamkniecie. chyba sie zmowili i uwzieli :)

    W Lukasie się da (10zł).

  • 8. Data: 2004-10-26 18:46:47
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Tue, 26 Oct 2004 20:43:32 +0200, Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
    wrote:

    >W Lukasie się da (10zł).

    no prosze. podziwiam. nie da sie natomiast w mbanku, bph, raiffeisenie
    i jeszcze pewnie w wielu innych.
    a zatem korekta - nie spotkalem banku, w ktorym da sie to zrobic
    bezplatnie :)

  • 9. Data: 2004-10-26 18:53:43
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 18:46:47 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > no prosze. podziwiam. nie da sie natomiast w mbanku, bph, raiffeisenie
    > i jeszcze pewnie w wielu innych.
    > a zatem korekta - nie spotkalem banku, w ktorym da sie to zrobic
    > bezplatnie :)
    Noo, Ty dalej nie spotkałeś. Spotkali inni :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well

  • 10. Data: 2004-10-27 07:00:46
    Od: Jacek Ostrowski <j...@w...pl>

    Witam,

    MK napisał(a):
    > czy ktos z Was probowal juz moze zmienic termin zamkniecia okresu
    > rozliczeniowego dla tej karty? Jest to w ogole mozliwe?

    Pytałem się kiedyś o to mLinii -- pani powiedziała, że to niemożliwe.

    J.