  • 1. Data: 2004-10-26 16:32:04
    Temat: Zamknięcie rachunku w BZWBK
    Od: "andrzej" <a...@B...pl>

    Witam!
    Jak to jest przy zamykaniu rachunku ROR w tym banku? Chodzi mi o konieczność
    prowadzenia rachunku jeszcze przez 8 tygodni :((( tak mnie poinstruowała
    pani w okienku.
    Czy takie praktyki są w każdym/większości banków?????
    Dla mnie to zwykłe wymuszanie pieniędzy, które należałoby olać, czyli
    wyciągnąc kase i niech sobie stoi ten ROR na wieki :p

    Napisałem także do nich e-mail, otrzymując odpowiedz że czas na zamknięcie
    rachunku to okres 3
    miesięcy. Czyli sami pracownicy są super poinformowani :)))))))

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-10-26 17:22:23
    Temat: Re: Zamknięcie rachunku w BZWBK
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    andrzej wrote:
> [...]
    > Dla mnie to zwykłe wymuszanie pieniędzy, które należałoby olać, czyli
    > wyciągnąc kase i niech sobie stoi ten ROR na wieki :p

    6 tygodni. A poza tym jakie "wymuszanie" ? Podpisałeś przecież umowę i
    wiedziałeś, że taki jest okres wypowiedzenia?

  • 3. Data: 2004-10-26 18:27:13
    Od: lstrike <l...@o...pl>

    andrzej wrote:

> [...]
    > rachunku to okres 3
    > miesięcy. Czyli sami pracownicy są super poinformowani :)))))))

    Zamykałem kiedyś konto w BZWBK. Poinformowano mnie, że potrwa to 3
    miesiące i skasowali mnie za prowadzenie konta za następny miesiąc.
    Termin naliczenia opłaty powinien wypaść znacznie później ale szczęśliwy
    byłem że niemusiałem już ich oglądać. Niewątpliwym sukcesem było, że
    udało im się tego dokonać bo w PKO BP po zamknięciu konta przysłali mi
    po roku karte i jak poszedłem ją zwrócić okazało się że konto nadal
    funkcjonuje.

    --
    /lstrike

  • 4. Data: 2004-10-26 22:39:32
    Od: "andrzej" <a...@B...pl>

> [...]
    > miesiące i skasowali mnie za prowadzenie konta za następny miesiąc.
    > Termin naliczenia opłaty powinien wypaść znacznie później ale szczęśliwy

    Mnie skasowali od razu za 2 miesiące i też jestem szczęśliwy że nie musze
> [...]

    > udało im się tego dokonać bo w PKO BP po zamknięciu konta przysłali mi
    > po roku karte i jak poszedłem ją zwrócić okazało się że konto nadal

    Teraz kolego, troszkę mnie postraszyłeś ;) Akurat tak się składa, że za
    pare tygodni też będe chciał zlikwidować rachunek w PKO BP, który założyłem
    aby wykonać tylko jedną operacje :) Zapewne nie ja jeden który coś takiego
    sobie zafundował w związku z szałem który odbywał się niedawno pod ich
    placówkami.
    Miałbym więc kolejne pytanko. Jak wygląda procedura zamknięcia rachunku w
    PKO BP, jak to skutecznie zrobić? Przy zakładaniu konta jak się o to
    spytałem, paniusia co mnie
    obsługiwała nie dość że oczy wywliła (otwieram żeby zaraz zamknąć :0), to
    jeszcze coś o jakiś wpłatach bym zadeklarował jakie będą wpływać :)))))

    Ile wynosi więc czas na zamknięcie rachunku w PKO?

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2004-10-27 06:02:50
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    clndct$26r$...@n...onet.pl,
    lstrike <l...@o...pl>:

    > zamykają od ręki - dwa formularze i po sprawie - znacznie milej to
    > wspominam niż w BZWBK. Na pewno trafisz na bardziej rozgarniętą
    > panienke w okienku niż ja ;)

    U mnie zamykanie rachunków w BZWBK przebiegło bardzo sprawnie. Byla to
    najsprawniejsza operacja, jakiej tam dokonalem - widac duzo ich wykonuja ;)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-10-27 06:09:40
    Od: lstrike <l...@o...pl>

  • 7. Data: 2004-10-27 06:45:02
    Od: "Chris S" <r...@w...pl>

> [...]
    > pani w okienku.
    > Czy takie praktyki są w każdym/większości banków?????

    Jakiś czas temu pisałem, jaki to dziadowski bank.
    Kasują za co tylko mogą, albo i nie mogą, a liczą, że klient
    nie zauważy na wyciągu. Szczególnie kasują za wysyłanie
    niezamówionych wyciągów po każdej operacji - a 2 złocisze;
    świetny interes!
    Ostrzegam!

  • 8. Data: 2004-10-27 06:47:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    andrzej wrote:
    > że za pare tygodni też będe chciał zlikwidować rachunek w PKO BP,
    > który założyłem aby wykonać tylko jedną operacje :)

    nie spiesz sie - jeszcze w tym roku maja udostepnic dostep internetowy
    i bedzie mozna go troche potestowac
    *** blad ***

  • 9. Data: 2004-10-27 16:55:35
    Od: "andrzej" <a...@B...pl>

    > nie spiesz sie - jeszcze w tym roku maja udostepnic dostep internetowy
    > i bedzie mozna go troche potestowac
    > *** blad ***

    Dzięki za info, może faktycznie warto jeszcze chwilke odczekać :)

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2004-10-27 17:00:26
    Od: "andrzej" <a...@B...pl>

    > U mnie zamykanie rachunków w BZWBK przebiegło bardzo sprawnie. Byla to
    > najsprawniejsza operacja, jakiej tam dokonalem - widac duzo ich wykonuja
    ;)

    A czy otrzymaliście jakieś potwierdzenie zamknięcia rachunku? U mnie,
    podpisałem tylko jakiś formularz i to wszystko. Z początku nie zwróciłem na
    to uwagi, jednak teraz mnie to trochę dziwi. Żeby poźniej się nie okazało iż
    np. po roku konto dalej będzie czynne.
    Nie wiem więc, czy nie wrócić się i nie zażądać jakiegoś potwierdzenia (tak
    na wszelki wypadek)?

    Pozdrawiam
    Andrzej