  • 1. Data: 2004-10-26 16:09:44
    Temat: Jaki bank wybrać?
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Jaki bank wybrac, Mbank czy Multibank?? A moze jeszcze jakis inny? Szukam
    najtanszej alternatywy...
    Prosze o krotka i rzeczowa odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-10-26 16:17:13
    Temat: Re: Jaki bank wybrać?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@w...pl> wrote:
    > Jaki bank wybrac, Mbank czy Multibank?? A moze jeszcze jakis inny?
    > Szukam najtanszej alternatywy...
    > Prosze o krotka i rzeczowa odpowiedz.

    Jaki samochod wybrac?
    Seata czy Skode? A moze jeszcze jakis inny?
    Szykam najtanszej alternatywy... :D

    Stary - ale co my wrozki jestesmy?
    a) ile przelewow miesiecznie robisz
    b) wiesz, ze w Multi trzeba zadeklarowac wplywy miesieczne?
    c) gdzie mieszkasz, o czy potrzebne ci sa placowki
    d) do czego ci ten bank - czy bedziesz krzystla z jakis zaawansowanych
    produktowy typu kredyt samchodowy itp

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-26 16:23:37
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki bank wybrac, Mbank czy Multibank?? A moze jeszcze jakis inny? Szukam
    > najtanszej alternatywy...
    > Prosze o krotka i rzeczowa odpowiedz.

    wlacz excela i policz. Wszystko zalezy od tego gdzie mieszkasz, ile masz
    kasy, ile wydajesz, itd. Albo napisz, to Ci policzymy ;)

  • 4. Data: 2004-10-26 16:29:06
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

> [...]
    > c) gdzie mieszkasz, o czy potrzebne ci sa placowki
    > d) do czego ci ten bank - czy bedziesz krzystla z jakis zaawansowanych

    a) przelewow miesiecznie mysle ze kilka,
    c) mieszkam w Stargardzie Szczecinskim, mysle ze placowka rowniez by sie
    przydala

    a tak wogole interesuje mnie w ktorym banku sa najlepsze warunki tzn:
    - wysokosc ceny za prowadzenie
    rachunku,
    - odplatnosc za wykonywane operacje,
    - mozliwosc wyplacania gotowki poprzez bankomat,
    - przelewanie pieniazkow przez mojego pracodawce,
    - przelewanie pieniazkow przez inne osoby za dokonane przeze mnie transakcje
    sprzedazy,
    - mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez
    internet,
    - mozliwosc wplaty gotowki,
    ...itd itd.

  • 5. Data: 2004-10-26 16:58:57
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > sprzedazy,
    > - mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez

    Teraz to praktycznie kazdy bank to oferuje.

    Najlatwiej wejsc na strony www bankow, ktore Cie interesuja i porownac
    oplaty za przelewy, prowadzenie rachunku, oprocentowanie itp.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 6. Data: 2004-10-26 17:25:00
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 26 Oct 2004 18:29:06 +0200, w <cllu1n$gjt$1@stargard.srg.vectranet.pl>,
    "Jacek" <j...@w...pl> napisał(-a):

    > a) przelewow miesiecznie mysle ze kilka,
    > c) mieszkam w Stargardzie Szczecinskim, mysle ze placowka rowniez by sie
    > przydala

    Na twoim miejscu brałbym Multi, mBank nie ma już chyba żadnej przewagi nad
    Multi, nawet cenowej jeżeli wykonujesz przelewy.

    Poza tym możesz założyć i tu, i tu, a potem ew. z Multi zrezygnować (z mBanku
    nie ma po co, koszty zerowe, a przynajmniej będa mogli pochwalić się kolejnym
    klientem ;)).

  • 7. Data: 2004-10-26 17:25:10
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)

> [...]
    transakcje
    > sprzedazy,
    > - mozliwosc wykonywania operacji oraz sprawdzania stanu rachunku poprzez

    mBank:
    prowadzenie 0 zł
    przelew 0,50 zł
    internet 0 zł
    placówek - w zasadzie nie ma
    wpłaty różnie na poczcie 3,50zł
    bankomaty EURONET i WBK - gratis (sprawdź jakie masz w okolicy !)

    BPH
    prowadzenie 9,95 zł i w tym:
    internet w pakiecie
    przelewy za darmo
    są placówki więc wpłata gratis
    bankomaty BPH i Euronet - gratis

    BOŚ:
    prowadzenie 5 zł
    przelewy 3zł
    wszystkie bankomaty gratis

    więc jeśli minimum 2 razy/mies. robisz wpłatę własną i wykonujesz 4 przelewy
    (np. płacąc własne rachunki) to opłaca ci się BPH
    BOŚ ci się opłaca, jeśli nie masz w pobliżu logicznych bankomatów i nie
    robisz żadnych przelewów

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@B...pl <wytnij BBBB gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 8. Data: 2004-10-26 19:06:41
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki bank wybrac, Mbank czy Multibank?? A moze jeszcze jakis inny? Szukam
    > najtanszej alternatywy...
    > Prosze o krotka i rzeczowa odpowiedz.

    "mieszkam w Stargardzie Szczecinskim" - nie wiem jakiej jest wielkosci i ile
    ma bankow, ale chyba jest maly wiec przejdz sie po bankach i dowiedz sie
    wszystkiego od nich, najlepiej taki ktory masz nie daleko. Mozna powiedziec
    ze banki maja podobne oplaty, w jednym mniej zaplacisz za prowadzenie ale
    przelew bedzie drozszy i na odwrot, a co do ponizszej odpowiedzi Amry to
    bardzo dobrze Ci odpowiedzial (moglbys chociaz archiwum przejrzec, a jak Ci
    sie nie chcialo to mogles wziac psa na spacer i przejsc sie po bankach (albo
    do jednego, jedynego banku ktory tam jest), a odnosnie samochodow Amra to
    chyba seat lepszy, chociaz skoda sie bardzo dobrze sprzedaje bo nie jest
    droga.

  • 9. Data: 2004-10-26 19:08:30
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > do jednego, jedynego banku ktory tam jest), a odnosnie samochodow
    > Amra to chyba seat lepszy, chociaz skoda sie bardzo dobrze sprzedaje
    > bo nie jest droga.

    A wiesz - Superb jest super wozek - i u Seata czegos takiego nie ma. Skoda
    ma tylk jedna wade - ze ma jeszcze psia marke ;) ale nowa Octavia czy
    Superbem moglbym spokojnie jezdzic :)
    No a jesli mniejszy to Seat :)

  • 10. Data: 2004-10-27 06:48:05
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Inteligo

    > a) przelewow miesiecznie mysle ze kilka,

    0,99zl/szt.
    Do PKO BP bezplatne

    > c) mieszkam w Stargardzie Szczecinskim, mysle ze placowka rowniez by sie
    > przydala

    Jest oddzial, 4 bankomaty i 14 agencji
    W placowce mozesz bezplatnie wplacac gotowke, w agencji mozesz tez
    bezplatnie wyplacac przy pomocy karty VE
    Karta kosztuje 0,99zl/mc

    W mbanku masz wprawdzie przelewy tansze (0,50zl) i karte VE za darmo, ale
    masz tylko jeden bankomat przy Tesco (czynny w godzinach jego pracy) i nie
    mozesz bezplatnie sobie wplacic gotowki na konto.

    W calym kraju PKO BP ma 1800 bankomatow i 900 placowek nie liczac agencji,
    to sie czasem moze przydac.

    --
    Pozdrowienia
    ---