  • 11. Data: 2004-10-27 07:47:30
    Temat: Re: mBank KK
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Tue, 26 Oct 2004 18:46:47 GMT, Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisał:

    > a zatem korekta - nie spotkalem banku, w ktorym da sie to zrobic
    > bezplatnie :)

    Chyba Citek - ale nie dam soie ręki uciąć ;-)

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 12. Data: 2004-10-27 16:32:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "JaKi" <j...@g...plbzdodat
    kow> wrote in
    message news:opsgiqlgd5e06crn@jaki...

    > Chyba Citek - ale nie dam soie ręki uciąć ;-)

    Ja moge sie zalozyc ;). Dopiero dzis sie dowiedzialem, ze mozna to zrobic...
    i to oczywiscie bezplatnie, ale jest tez 1 wada... mozna to zrobic tylko raz
    dla danej karty... Czyli problem rozwiazany :).

    Maciej

  • 13. Data: 2004-10-27 20:57:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Witam,
    > czy ktos z Was probowal juz moze zmienic termin zamkniecia okresu
    > rozliczeniowego dla tej karty? Jest to w ogole mozliwe?

    ZTCW nie,
    a dokładniej: jeszcze nie.
    Coś mi się obiło o uszy?/oczy?
    że nad tym pracują...