  • 1. Data: 2004-10-26 17:01:30
    Temat: Gdzie ulokować pieniadze...
    Od: "baksik" <b...@...pl>

    warunki nastepujace:
    - kwota poczatkowa 10000zł
    - mozliwosc dodatkowych wplat w kazdym momencie (wiec lokaty chyba odpadaja)
    - mozliwosc wyplaty pieniedzy w dowolnym momencie, albo z jak najmniejsza
    strata oprocentowania

    Na oku mam
    - OKO ;) w ING 5,25%
    - eMax w mBanku 4,80% (niestety brak możlwości wpłat gotówkowych)

    jakie produkty jeszcze polecacie?

  • 2. Data: 2004-10-26 17:16:37
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniadze...
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "baksik" <b...@...pl> napisał w wiadomości
    > Na oku mam
    > - OKO ;) w ING 5,25%
    > - eMax w mBanku 4,80% (niestety brak możlwości wpłat gotówkowych)
    >
    > jakie produkty jeszcze polecacie?

    w Warszawie wpłacisz do VWbanku

  • 3. Data: 2004-10-26 17:19:14
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

> [...]
    > Na oku mam
    > - OKO ;) w ING 5,25%
    > - eMax w mBanku 4,80% (niestety brak możlwości wpłat gotówkowych)

    lukas ekonto pro 5% (kapitalizacja kwartalna)
    wplaty mozliwe :)

  • 4. Data: 2004-10-26 17:30:55
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-26 19:01, kiedy baksik napisał(a) co
    następuje:

    > Na oku mam
    > - OKO ;) w ING 5,25%
    > - eMax w mBanku 4,80% (niestety brak możlwości wpłat gotówkowych)
    >
    > jakie produkty jeszcze polecacie?

    e konto pro w Lukasie - 5%, przy takim wkładzie bardzo tanie
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 5. Data: 2004-10-26 19:14:17
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    >
    > Na oku mam
    > - OKO ;) w ING 5,25%
    > - eMax w mBanku 4,80% (niestety brak możlwości wpłat gotówkowych)

    TFI rynek pieniezny w kazdej wchwili wplacisz i wyplacisz (3dni transakcja),
    cos około teraz 6,5-7%

  • 6. Data: 2004-10-26 19:34:15
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Seba_Fan* napisał(a):

    > TFI rynek pieniezny w kazdej wchwili wplacisz i wyplacisz (3dni transakcja),
    > cos około teraz 6,5-7%

    Fundusz rynku pieniężnego - 6,5% - 7% w skali roku, jeśli dobrze
    zrozumiałem? Który?

    Gree

  • 7. Data: 2004-10-26 19:34:30
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

  • 8. Data: 2004-10-26 19:55:01
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Fundusz rynku pieniężnego - 6,5% - 7% w skali roku, jeśli dobrze
    > zrozumiałem? Który?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Gree

    bedzie moze tyle mial, zobacz bony skarbowe.
    juz jest 6% stopa zwrotu.

  • 9. Data: 2004-10-26 20:28:52
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-26 21:34, kiedy Gree napisał(a) co
    następuje:

    > Fundusz rynku pieniężnego - 6,5% - 7% w skali roku, jeśli dobrze
    > zrozumiałem? Który?

    Szukajcie a znajdziecie...
    http://skocz.pl/iis
    BTW może masz konto w banku, który oferuje fundusze? To dużo łatwiej
    jest wtedy...

  • 10. Data: 2004-10-26 20:40:31
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *yayco* napisał(a):

    > Szukajcie a znajdziecie...
    > http://skocz.pl/iis
    > BTW może masz konto w banku, który oferuje fundusze? To dużo łatwiej
    > jest wtedy...

    Hmm - ok, ale ja tam dalej w *funduszach inwestycyjnych rynku
    pieniężnego* nie zauważyłem funduszu, który przebija magiczną liczbę 6%
    stopy zwrotu w ciągu 12 miesięcy wstecz:

    http://www.bankier.pl/inwestowanie/notowania/fundusz
    e/?order=9&sort=desc&aktywny=3

    Kolega Seba_Fan wspomina o 6.5% - 7%.

    Gree