  • 1. Data: 2004-10-26 17:45:54
    Temat: ile trwa Inteligo-mBank
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    Ile z waszego doswiadczenia trwa przelew dokonany przez konto w Inteligo na
    konto w mBanku, oczywiscie w dniu roboczym , dodam ze rano realizowalem
    przelew

  • 2. Data: 2004-10-26 17:48:46
    Temat: Re: ile trwa Inteligo-mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    finko!!@@ <a...@b...pl> wrote:
    > Ile z waszego doswiadczenia trwa przelew dokonany przez konto w
    > Inteligo na konto w mBanku, oczywiscie w dniu roboczym , dodam ze
    > rano realizowalem przelew

    tego samego dnia

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-10-26 17:52:52
    Od: "finko!!@@" <a...@b...pl>

    A do ktorej godziny do mBanku "przychodzi" kasa na konto tego samego dnia?

    Bo jest juz 20 prawie a kaski jak na razie na koncie w mBanku nie ma :(

  • 4. Data: 2004-10-26 18:39:01
    Od: "Radix" <r...@T...pl>

    Użytkownik "finko!!@@" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    >A do ktorej godziny do mBanku "przychodzi" kasa na konto tego samego dnia?
    >
    > Bo jest juz 20 prawie a kaski jak na razie na koncie w mBanku nie ma :(

    Witam
    Podłacze się pod wątek, przelew zdefiniowany w Inteligo dziś 20:32 jak
    szybko znajdzie się w mBanku tzn którą sesją i o której bedzie to mniej
    więcej godzinie jutro bo zapewne wyjdzie coś około 8:20 z Inteligo
    Dziękuje za odpowiedzi i uświadomienie co najmniej 2 osób w jednym topicu.
    Radek

  • 5. Data: 2004-10-26 19:15:48
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "finko!!@@" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A do ktorej godziny do mBanku "przychodzi" kasa na konto tego samego dnia?
    >
    > Bo jest juz 20 prawie a kaski jak na razie na koncie w mBanku nie ma :(

    do 19:00

  • 6. Data: 2004-10-26 19:18:49
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > do 19:00
    jesli wyslales przed trzecim elixirem
    a jesli nie to jutro bedziesz mial okolo 12-13:00

  • 7. Data: 2004-10-26 19:23:44
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:clm2m6$oc4$1@news.onet.pl...

    > tego samego dnia

    ostatnio zrobilem probe i wyszlo... 3 dni!
    przelew wykonany o godzinie 6 rano, a wiec
    pierwsza sesja powinno wyjsc.
    byla to jednorazowa akcja, jednak za dwa dni powtarzamy
    doswiadczenie, ciekaw jestem ile bedzie teraz szlo

    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl

  • 8. Data: 2004-10-26 19:37:21
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ethan <e...@b...spamu.pl> wrote:
> [...]
    > pierwsza sesja powinno wyjsc.
    > byla to jednorazowa akcja, jednak za dwa dni powtarzamy
    > doswiadczenie, ciekaw jestem ile bedzie teraz szlo

    A kiedy wyslales przelew - konkretnie w jaki dzien i o ktorej?

  • 9. Data: 2004-10-26 20:16:04
    Od: "Łukasz Białek" <lukasz.bialekUSUNTO@ToTEZg!azeta.pl>

    Użytkownik "Radix" <r...@T...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > więcej godzinie jutro bo zapewne wyjdzie coś około 8:20 z Inteligo
    > Dziękuje za odpowiedzi i uświadomienie co najmniej 2 osób w jednym

    Będzie w mBanku zaksięgowany sesją o 12:00, czy około 12:20/ 12:30 środki
    będa na koncie.

    Łukasz Białek

  • 10. Data: 2004-10-26 20:39:00
    Od: "ethan" <e...@b...spamu.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:clm91r$3tt$1@news.onet.pl...

    > A kiedy wyslales przelew - konkretnie w jaki dzien i o ktorej?

    a bylo to 19.10.2004, jak juz napisalem godzina 6.00 (a.m.)
    ale jako, ze bylo to pierwszy raz (moj pierwszy raz...)
    to nie jest to miarodajne, lecz do not fear bedzie i nastepny
    pojutrze... troche zmeczony jestem juz dzis ta cala bankowoscia
    wiec wybaczcie bredzenie przenikajace moja wypowiedz w temacie

    a na dobranoc, niech Wam stopy procentowe na depozytach
    rosna, a na kredytach maleja :)... wiem wiem, ze to utopia,
    no ale banki muzulmanskie nie maja produktu zwanego
    'kredyt' a kase mozna dostac ;) ide lepiej juz spac...

    --
    ethan 99 (malpiszon) wp (kropiczka) pl