  • 11. Data: 2003-01-12 00:51:40
    Temat: Re: mBank Express - opis programu
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:avpmin$rql$1@topaz.icpnet.pl...

    > Tomasz, wrzuć to na Forum mBanku. Linki podałem niedawno.
    >
    > Rozważ dodanie do programu drukowania potwierdzeń operacji (o ile nie ma - w
    > opisie nie ma), bowiem wielu klientów mBanku nie jest zadowolonych z
    > dostępnej formy potwierdzeń.

    Ooo tak, jestem w pierwszej lini owych niezadowolonych z "Potwierdzenia złozenia
    dyspozycji przelewu -duplikat".
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=430
    81&t=43081
    Jednakze oglądając film-demo ze sporządzania wyciągów w mbanku nie zauważyłem
    wykorzystania tzw. numeru referencyjnego transakcji
    (zlecenia przelewu) który to numer, jest unikatowy i pojawia się w wyciągu/wydruku
    mbankowym. Dobrze by było aby pojawił sie także i
    mBank Express.
    Sark

  • 12. Data: 2003-01-12 16:49:48
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tadeusz Golebiowski wrote in news:avpo0m$7t6$1@news.onet.pl:

    > Teoretycznie tak, ale jeżeli nadal będzie taki "odbiór" programu i
    > posądzanie go o niecne czyny, to nie będzie dla kogo pisać...

    Takie życie. Taki program musi być albo firmowany przez kogoś
    wiarygodnego, albo open-source.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {FCE2AC80-36E5-4A64-A114-516F7D8E4139}

  • 13. Data: 2003-01-12 17:58:58
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Grzegorz Podsiadło napisał:

    >Takie życie. Taki program musi być albo firmowany przez kogoś
    >wiarygodnego, albo open-source.

    Pytanie za 1000 pktów: Jaką masz pewność, że wersja skompilowana nie
    zawiera czegoś więcej niż podane źródła? I tak musisz zaufać
    kompilującemu lub samodzielnie sobie skompilować. W przypadku programu
    Tadeusza jest to prawie niemożliwe, bowiem wykorzystuje on konercyjne
    biblioteki oraz komercyjne Delphi, więc nie jest tak wesoło, jak w
    świecie Linuksa, gdzie jedno GCC obskakuje większość programów.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 14. Data: 2003-01-12 18:49:22
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Tristan Alder wrote in news:avsada$c7i$3@serwus.bnet.pl:

> [...]
    > on konercyjne biblioteki oraz komercyjne Delphi, więc nie jest tak
    > wesoło, jak w świecie Linuksa, gdzie jedno GCC obskakuje większość

    I z tego powodu nie używał bym tego programu. Albo sam sobie
    napiszę/skompiluję, albo wypuści to instytucja wiarygodna - w tym
    wypadku mBank lub, żeby było śmieszniej, np. Prokom.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {A9B46E42-4813-4659-AB7C-DC5A9025E528}

  • 15. Data: 2003-01-12 20:07:33
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    > Rozważ dodanie do programu drukowania potwierdzeń operacji (o ile nie ma -
    > opisie nie ma), bowiem wielu klientów mBanku nie jest zadowolonych z
    > dostępnej formy potwierdzeń.

    Raporty tabelaryczne są już dostępne.
    Wkrótce będzie możliwość wydruku potwierdzeń nawet wg własnych projektów! Do
    programu będzie dołączony RAVE http://www.tgsoft.pl/rave.htm,
    http://www.tgsoft.pl/images/ravefaktura.gif
    oraz kilka przykładowych projektów.

    TG

  • 16. Data: 2003-01-12 20:08:43
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    >Czy wyciąg "kompletuje się" tak jak myślę, czyli wchodząc w szczegóły
    >każdej operacji i dając "dodaj do wyciągu"??

    TAK, tylko wtedy dostępne są wszystkie dane o wyciągu.

    TG

  • 17. Data: 2003-01-12 20:10:24
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > (zlecenia przelewu) który to numer, jest unikatowy i pojawia się w
    wyciągu/wydruku mbankowym. Dobrze by było aby pojawił sie także i

    Numer ten jest dodawany pod nazwą "Numer operacji"

    TG

  • 18. Data: 2003-01-13 18:56:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >I z tego powodu nie używał bym tego programu. Albo sam sobie
    >napiszę/skompiluję, albo wypuści to instytucja wiarygodna - w tym
    >wypadku mBank

    Twoja sprawa. Akurat tutaj nie podajesz haseł jednorazowych, wiec czym
    to grozi? Conajwyżej przejęciem informacji o Twoim stanie konta :-)

  • 19. Data: 2003-01-13 21:33:43
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Twoja sprawa. Akurat tutaj nie podajesz haseł jednorazowych, wiec czym
    > to grozi? Conajwyżej przejęciem informacji o Twoim stanie konta :-)

    Ale mozna zablokowac kanal telefoniczny, poznac dane osoby i podajac sie za
    nia aktywowac (przy odrobinie szczescia nie beda pytac o jakies szczegoly).
    Zawsze mozna sprobowac kilka razy.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 20. Data: 2003-01-14 12:27:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 12 Jan 2003 21:08:43 +0100, w <avshqh$1sg$1@news.onet.pl>,
    "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl> napisał(-a):

    > TAK, tylko wtedy dostępne są wszystkie dane o wyciągu.

    Hmmm, szczerze mówiąc, to odinstalowałem :/ Po prostu jest to tak
    pracochłonne, że aż mi się nie chce...

    PS. Możecie za to coś takiego przygotować dla Inteligo. Tam będzie
    łatwiej -- do obróbki są emaile.