  • 21. Data: 2003-01-14 13:00:33
    Temat: Re: mBank Express - opis programu
    Od: "Tadeusz Golebiowski" <t...@n...onet.pl>

    >Hmmm, szczerze mówiąc, to odinstalowałem :/ Po prostu jest to tak
    >pracochłonne, że aż mi się nie chce...

    Niestety, bez łączenia się z systemem mBanku można dostać się do wszystkich
    danych operacji (przelewu) tylko po wejściu do jego szczegółów.
    Jeżeli ktoś kompletuje wszystkie wyciągi, to i tak musi to zrobić. Czyli
    otwieramy stronę za pomocą mBank Express i dodajemy nowe wyciągi. Wydruki
    potwierdzeń można już będzie wykonać z programu.

    Nasza propozycja (chociaż bardziej kontrowersyjna) i tak jest szybsza niż w
    programach, które kopiują dane przez schowek.

    Tam musimy: 1) otworzyć dwa okna, 2) otworzyć szczegóły wyciągu, 3)
    zaznaczyć stronę Ctrl+A, 4) skopiować stronę do schowka CTRL+C, 5) przejść
    do drugiego okna, 6) wkleić ze schowka za pomocą funkcji programu. I tak w
    kółko.

    W naszym programie naciskamy tylko jeden przycisk. Sporo pracy czeka nas,
    gdy chcemy zaimportować całą historię rachunku do "tyłu". Ale praca bieżąca
    będzie już znacznie przyjemniejsza. A korzyści są spore.

    TG

  • 22. Data: 2003-01-14 13:22:17
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ud082vov9gv1alf58k53p6ovs2ap00om07@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > PS. Możecie za to coś takiego przygotować dla Inteligo. Tam będzie
    > łatwiej -- do obróbki są emaile.

    Dobry pomysl. Tym bardziej, ze tam historia starsza niz 3 mies. nie jest juz
    dostepna, wiec tym bardziej jest to potrzebne.

    --
    Robert

  • 23. Data: 2003-01-15 19:25:05
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Jan 2003 22:33:43 +0100, "Kazimierz"
    <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał(a):

    >Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >Ale mozna zablokowac kanal telefoniczny, poznac dane osoby i podajac sie za
    >nia aktywowac (przy odrobinie szczescia nie beda pytac o jakies szczegoly).
    >Zawsze mozna sprobowac kilka razy.

    Odblokowanie kanału wymaga oddzwonienia przez z mBank.
    Musisz mieć do tego dostęp do telefonu "ofiary".

    BAH