  • 51. Data: 2005-06-03 09:22:49
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To zależy.
    Od?

  • 52. Data: 2005-06-03 09:31:29
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Rafał Krupiński wrote:

    > no, już widze jak mbank podpisuje maile kluczem :)
    > Poczekamy zobaczymy

    wlasnie dostalem wyciag
    podpisany :-p

    kursor

  • 53. Data: 2005-06-03 09:41:16
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    > S.T. said the following On 2005-06-02 22:08:
    > [...]
    > Ale wysyłanie niezamówionej informacji handlowej człowiekowi który
    > sobie tego nie życzy jest jak najbardziej wykroczeniem. Oficjalnie.
    > KJ

    Dostałem pierwszy :)

    A program pocztowy mi mówi:

    "Ten certyfikat jest nieważny. nie znaleziono wydawcy tego ciągu
    certyfikatów."

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

  • 54. Data: 2005-06-03 09:59:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    S.T. said the following On 2005-06-03 11:22:

    > Od?

    Od wielu rzeczy. Czy tak trudno to zrozumieć?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 55. Data: 2005-06-03 10:00:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojtek W. said the following On 2005-06-03 11:41:
    [...]

    A program pocztowy mi mówi:

    > "Ten certyfikat jest nieważny. nie znaleziono wydawcy tego ciągu
    > certyfikatów."

    Mam to samo. :-)
    KJ

  • 56. Data: 2005-06-03 10:02:59
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Wojtek W. napisał(a):
    > Dostałem pierwszy :)
    >
    > A program pocztowy mi mówi:
    >
    > "Ten certyfikat jest nieważny. nie znaleziono wydawcy tego ciągu
    > certyfikatów."

    Po co Ci certyfikat? Nie włączyli szyfrowania i mail poszedł otwartym
    tekstem.

    Piotr Hołda

  • 57. Data: 2005-06-03 10:06:37
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:

    > Po co Ci certyfikat? Nie włączyli szyfrowania i mail poszedł otwartym
    > tekstem.

    mail jest podpisany tym certyfikatem i nie oznacza to szyfrowania
    oznacza to tylko mozliwosc zweryfikowania, czy tresc emaila nie zostala
    zmieniona

    kursor

  • 58. Data: 2005-06-03 10:09:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) said the following On
    2005-06-03 12:02:[...]

    > Po co Ci certyfikat? Nie włączyli szyfrowania i mail poszedł otwartym
    > tekstem.

    Ale tu chodzi o podpis, a nie o szyfrowanie.

    Podawałeś im *swój* publiczny klucz do szyfrowania ?
    KJ

  • 59. Data: 2005-06-03 10:19:46
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    kursor napisał(a):

    > mail jest podpisany tym certyfikatem i nie oznacza to szyfrowania
    > oznacza to tylko mozliwosc zweryfikowania, czy tresc emaila nie zostala
    > zmieniona

    Wiem, że podpis nie oznacza szyfrowania ale to przecież wyciąg bankowy a
    nie życzenia świąteczne.
    To może teraz zrezygnują jeszcze z SSL w systemie transakcyjnym?
    Skoro klienci nie mają nic przeciwko...

    Piotr Hołda

  • 60. Data: 2005-06-03 10:28:40
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Wiem, że podpis nie oznacza szyfrowania ale to przecież wyciąg
    > bankowy a nie życzenia świąteczne.
    > To może teraz zrezygnują jeszcze z SSL w systemie transakcyjnym?
    > Skoro klienci nie mają nic przeciwko...

    to przeslij im swoj klucz publiczny i popros o szyfrowanie

    kursor