  • 1. Data: 2003-03-04 14:02:02
    Temat: [mBank] - Czarna Dziura dla Poczty Polskiej ?
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Witam.
    Wczesniej moja zona, teraz ja, przerabiamy to samo. Podpisana umowa odeslana
    8 dni temu, a pani na mLinii twierdzi: "list do nas nie dotarł jeszcze, gdy
    dotrze, konto bedzie aktywowane". Zona czekala ponad 14 dni.
    W czym rzecz - wiem, ze rezerwuja sobie 14 dni na odblokowanie rachunku
    (dlugo, ale coz..) Klient dzwoni, aby zapytac, czy juz moze jest, bo mu sie
    spieszy, wiadomo. I _zawsze_ ta sama odpowiedz - "Jeszcze nie dostalismy od
    Pana listu..."
    Wysylam dziesiatki najrozniejszych przesylek tygodniowo. W rozne miejsca
    Polski. Listy _nie idą_ tak długo, chyba, że naprawde zaginie albo jest
    jakis inny problem. Ale w mBanku to norma.

    Postulat do mBanku - mowcie otwarcie: "Przerabiamy dane, papiery wędrują z
    biurka na biurko, stąd tam, informatyk nie wyrabia itp." A nie wiecznie :
    "Poczta nie dostarczyla"

    Swiezo otwierajacy konto w mBanku mogą dla sprawdzenia wyslac list z
    potwierdzeniem odbioru. Zobaczymy jak pracuje mBank, a jak Poczta..

    pzdr
    Seb

    p.s Nie jestem pracownikiem Poczty :))

  • 2. Data: 2003-03-04 15:05:41
    Temat: Re: [mBank] - Czarna Dziura dla Poczty Polskiej ?
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Seb" <n...@a...pl> wrote in

    /ciach.../

> [...]
    > odpowiedz - "Jeszcze nie dostalismy od Pana listu..."
    > Wysylam dziesiatki najrozniejszych przesylek tygodniowo. W rozne

    Do niedawna rowniez wysylalem sporo korespondencji i z uslug PP jestem zadowolony
    (najlepiej "chodza" ode mnie zwykle paczki - niczym kurierem).

    Jesli chodzi o mBank to 2 lata temu "zrobilem sie" w dosc nieciekawy sposob. Wierzac
    sprawnosc detalicznego ramienia BRE zalozylem konto i od razu przelalem na nie
    pieniadze. Papiery odeslalem zaraz po ich otrzymaniu ...potem co tydzien sygerowano
    mi
    przez telefon, ze poczta nie dostarczyla jeszcze przesylki. Mniej wiecej w 30 dni po
    wyslaniu poleconego poprosilem o wyslanie nowej umowy ...dyspozycje przyjeto, a 2
    godziny pozniej otrzymalem telefon "list wlasnie do nas dotarl". Dopiero wtedy
    odzyskalem dostep do pieniedzy :-)

    Co prawda raz zdarzylo mi sie, ze moj polecony wyslany na poludnie Polski zaginal w
    akcji
    i dotarl po ponad 2 tygodniach, nie wierze jednak nic a nic, aby bylo tak w
    opisywanym
    przypadku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-03-04 16:28:54
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Mniej wiecej w 30 dni po
    > wyslaniu poleconego poprosilem o wyslanie nowej umowy ...

    Tos mnie teraz pocieszyl... 30 DNI ?? F$*& !!!

    Seb

  • 4. Data: 2003-03-04 17:10:18
    Od: "Suchy" <s...@N...org>

    > Tos mnie teraz pocieszyl... 30 DNI ?? F$*& !!!

    Ja po raktywowaniu rachunku mialem otrzymac ponownie umowe, czekalem ok. 4
    tygodnie.. zadzwonilem i dowiedzialem sie ze wogole nie zostala wyslana.
    Nastepnie zostalem poproszony o wydrukowanie umowy ze strony i odeslanie..
    pf

    Pozdro
    s...@N...org

  • 5. Data: 2003-03-04 19:46:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    ..

    > Do niedawna rowniez wysylalem sporo korespondencji i z uslug PP jestem
    zadowolony
    > (najlepiej "chodza" ode mnie zwykle paczki - niczym kurierem).

    Ja nie jestem. Wkurza mnie, ze nigdy nie wiadomo czy przesylka dotrze na
    mniejsce. 3 tygodnie temu wyslalem czkoladki i kartke priorytetem. Do tej
    pory nie doszla na mniejsce przeznaczenia. Jakis zlodziejski pracownik
    poczty musial byc glodny. Hehe... zaden list zwykly wyslany z USA nie dotarl
    do mnie w stanie nienaruszonym. Zwykle koperta byla otwarta, byl zafoliowany
    i mial jakas naklejke, ze przesylka przyszla uszkodzona.

    Maciej

  • 6. Data: 2003-03-04 20:13:29
    Temat: Re: [mBank] - Czarna Dziura dla Poczty Polskiej ? [ot]
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 04 Mar 2003 19:46:02 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    >mniejsce. 3 tygodnie temu wyslalem czkoladki i kartke priorytetem. Do tej
    >pory nie doszla na mniejsce przeznaczenia. Jakis zlodziejski pracownik
    Piszesz reklamacje, ZTCW standardowo zwracaja cos kolo 100-150 zl jako
    odszkodowanie,
    > Hehe... zaden list zwykly wyslany z USA nie dotarl
    >do mnie w stanie nienaruszonym. Zwykle koperta byla otwarta, byl zafoliowany
    >i mial jakas naklejke, ze przesylka przyszla uszkodzona.
    A duzo ich dostajesz ? Bo ja w ciagu ostatniego pol roku ok 50 i
    _zaden_ nie byl uszkodzony. Zalezy jak te listy ida, jak przez GBR to
    sie nie dziwie ze sa otwierane ;(, a jak nie, to moze masz lokalnie
    jakiegos cwaniaczka w urzedzie pocztowym ? Tez mozna reklamowac skoro
    to sie powtarza ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 7. Data: 2003-03-04 21:30:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    > Piszesz reklamacje, ZTCW standardowo zwracaja cos kolo 100-150 zl jako
    > odszkodowanie,

    Wow, skoro tak to juz sie biore do pisania reklamacji, choc szczerze mowiac
    nie mam zadnych zludzen. Pewnie powiedza, ze moglem wyslac poleconym...

> [...]
    > sie nie dziwie ze sa otwierane ;(, a jak nie, to moze masz lokalnie
    > jakiegos cwaniaczka w urzedzie pocztowym ? Tez mozna reklamowac skoro

    Nie mam pojecia jaka droga ida te listy. Na kopercie byl tylko stempel
    poczty ametykanskiej. Nie sadze, zeby to byl ktos z lokalnej poczty, bo na
    przesylkach jest naklejka, ze list zostal uszkodzony poza granicami kraju
    czy cos w tym sensie. W zwyklym urzedzie pocztowym takich naklejek chyba nie
    maja.
    IMHO, najlepiej po prostu unikac korzystania z uslug Poczty Polskiej.

    Maciej

  • 8. Data: 2003-03-05 08:09:18
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Postulat do mBanku - mowcie otwarcie: "Przerabiamy dane, papiery wędrują z
    > biurka na biurko, stąd tam, informatyk nie wyrabia itp." A nie wiecznie :
    > "Poczta nie dostarczyla"

    W moim przypadku (ok. 2 lata temu) wystarczylo "postraszenie" poleconym za
    potwierdzeniem odbioru, a okazalo sie, ze jednak umowa dotarla, chociaz
    przed 3 minutami mojej umowy podobno w mBanku nie bylo... :-)
    Raczej nie beda chcieli miec 2 umow, bo niestandardowe procedury itd... i w
    rezultacie mLinka poszuka dobrze zanim powie, ze umowa nie dotarla.

    Waldek

  • 9. Data: 2003-03-05 10:28:16
    Od: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>

> [...]
    > dotrze, konto bedzie aktywowane". Zona czekala ponad 14 dni.
    > W czym rzecz - wiem, ze rezerwuja sobie 14 dni na odblokowanie rachunku

    oni to chyba ogolnie jakies wolne tempo maja. Tydzien temu zlozylem wniosek
    na www o otwarcie konta. W piatek zadzwonilem na infolinie i dowiedzialem
    sie, ze maja 4 dni robocze na oddzwonienie z potwierdzeniem. Dzis mija piaty
    dzien i zaczynam byc ciekaw czy LG albo Inteligo tez tak powoli dziala. A
    pomyslec, ze jeszcze neidawno rozdwali po 50zl za zalozenie u nich konta.
    Teraz pewnie tna koszty i wyzwalniali personel wiec nie ma kto pracowac...
    --
    pozdr
    rebel

  • 10. Data: 2003-03-05 19:04:28
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 04 Mar 2003 21:30:59 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    >Wow, skoro tak to juz sie biore do pisania reklamacji, choc szczerze mowiac
    >nie mam zadnych zludzen. Pewnie powiedza, ze moglem wyslac poleconym...
    A wyslales zwykla ? Jak nie masz dowodu nadania, to nie masz co
    reklamowac, reklamowac mozna wszystkie przesylki rejestrowane ...
    polecony, paczka itp ...

> [...]
    >czy cos w tym sensie. W zwyklym urzedzie pocztowym takich naklejek chyba nie
    Takie naklejki to nakleja chyba Urzad Wymiany Poczty z Zagranica ;)),
    ladna nazwa, chyba nawet taka nazwa jest na naklejce. W kazdym razie
    mi z zagranicy na ok 100 przesylek przez 2 lata zginela 1, ale w tym
    przypadku gostek chyba po prosty nie wyslal towaru ktory wygralem od
    niego na eBay i to byla jego wina a nie poczty ...

    >IMHO, najlepiej po prostu unikac korzystania z uslug Poczty Polskiej.
    Ja nie narzekam, mi ponad 90% piorytetow dochodzi na drugi dzien, a
    wysylam ich kilka na tydzien, i odbieram z reguly tyle samo. Ostatnio
    mnie zawiedli tylko, jak express szedl 5 dni, ale to z jakiejs wioski,
    nawet mi sie nie chcialo reklamowac ;)). Nie mowiac ze listy za
    granice (Taiwan, Kanada, USA, Japonia) chodza w obie strony max 10
    dni, i to z reguly poczta w USA robi opoznienia. Ze skosnych krajow
    potrafia doreczyc w 2!!! dni.

    Wiec IMHO mBank mocno kituje z tymi umowami ktore jeszcze nie doszly,
    choc umowe to ja bym wyslal poleconym ...

    pzdr,
    Dentarg