    From: Dentarg <d...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] - Czarna Dziura dla Poczty Polskiej ? [ot]
    Date: Wed, 05 Mar 2003 20:04:28 +0100

    On Tue, 04 Mar 2003 21:30:59 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >Uzytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisal w wiadomosci

    >Wow, skoro tak to juz sie biore do pisania reklamacji, choc szczerze mowiac
    >nie mam zadnych zludzen. Pewnie powiedza, ze moglem wyslac poleconym...
    A wyslales zwykla ? Jak nie masz dowodu nadania, to nie masz co
    reklamowac, reklamowac mozna wszystkie przesylki rejestrowane ...
    polecony, paczka itp ...

    >Nie mam pojecia jaka droga ida te listy. Na kopercie byl tylko stempel
    >poczty ametykanskiej. Nie sadze, zeby to byl ktos z lokalnej poczty, bo na
    >przesylkach jest naklejka, ze list zostal uszkodzony poza granicami kraju
    >czy cos w tym sensie. W zwyklym urzedzie pocztowym takich naklejek chyba nie
    >maja.
    Takie naklejki to nakleja chyba Urzad Wymiany Poczty z Zagranica ;)),
    ladna nazwa, chyba nawet taka nazwa jest na naklejce. W kazdym razie
    mi z zagranicy na ok 100 przesylek przez 2 lata zginela 1, ale w tym
    przypadku gostek chyba po prosty nie wyslal towaru ktory wygralem od
    niego na eBay i to byla jego wina a nie poczty ...

    >IMHO, najlepiej po prostu unikac korzystania z uslug Poczty Polskiej.
    Ja nie narzekam, mi ponad 90% piorytetow dochodzi na drugi dzien, a
    wysylam ich kilka na tydzien, i odbieram z reguly tyle samo. Ostatnio
    mnie zawiedli tylko, jak express szedl 5 dni, ale to z jakiejs wioski,
    nawet mi sie nie chcialo reklamowac ;)). Nie mowiac ze listy za
    granice (Taiwan, Kanada, USA, Japonia) chodza w obie strony max 10
    dni, i to z reguly poczta w USA robi opoznienia. Ze skosnych krajow
    potrafia doreczyc w 2!!! dni.

    Wiec IMHO mBank mocno kituje z tymi umowami ktore jeszcze nie doszly,
    choc umowe to ja bym wyslal poleconym ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com