  • 1. Data: 2003-03-04 11:38:15
    Temat: Wiersz - wcale nie off-topic :-)
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    Znalazłem w sieci wiersz:
    Autor: Piotr Czerski
    Źródło: http://www.klub.art.pl

    psalm 158

    Wprowadzony kod PIN nie jest prawidłowy. Czy
    chcesz spróbować jeszcze raz? Oto dowód na to,
    że cudom nie są potrzebne ołtarze. Tutaj
    i teraz jestem oczyszczony: przed ekranem

    bankomatu zdjął Pan zaćmę z oczu moich, Pan
    otworzył moje uszy. Stoję tu bez grosza,
    bez szans na opuszczenie tego miasta, które
    nienawidzi mnie z pełną wzajemnością. I Ty,

    tylko Ty możesz być ratunkiem, pomimo,
    że zaparłem się dziś Ciebie po stokroć, mimo,
    że umyłem ręce. Cudom nie są potrzebne

    ołtarze, przed ekranem bankomatu natchnął
    mnie Pan rozsądkiem, alleluja, więc oddech, i
    z pełnym przekonaniem: chcę spróbować raz jeszcze.
    {16062002}

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak