    From: "rebel" <rebel@NO_SPAMpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] - Czarna Dziura dla Poczty Polskiej ?
    Date: Wed, 5 Mar 2003 11:28:16 +0100

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:b42blf$p09$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Wczesniej moja zona, teraz ja, przerabiamy to samo. Podpisana umowa
    odeslana
    > 8 dni temu, a pani na mLinii twierdzi: "list do nas nie dotarł jeszcze,
    gdy
    > dotrze, konto bedzie aktywowane". Zona czekala ponad 14 dni.
    > W czym rzecz - wiem, ze rezerwuja sobie 14 dni na odblokowanie rachunku
    > (dlugo, ale coz..)

    oni to chyba ogolnie jakies wolne tempo maja. Tydzien temu zlozylem wniosek
    na www o otwarcie konta. W piatek zadzwonilem na infolinie i dowiedzialem
    sie, ze maja 4 dni robocze na oddzwonienie z potwierdzeniem. Dzis mija piaty
    dzien i zaczynam byc ciekaw czy LG albo Inteligo tez tak powoli dziala. A
    pomyslec, ze jeszcze neidawno rozdwali po 50zl za zalozenie u nich konta.
    Teraz pewnie tna koszty i wyzwalniali personel wiec nie ma kto pracowac...
    --
    pozdr
    rebel