  • 1. Data: 2003-09-11 23:23:39
    Temat: mBank
    Od: "kazaan" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego korespondencja wysyłana do mBank
    drogą tradycyjną (poczta polska) w kopertach mBanku z nadrukiem opłata
    przerzucona bla bla potrzebuje aż 14 dni!!! aby dotrzeć do owego banku?? Czy
    to Poczta Polska jest taka powolna czy w banku ściemniają? Dzisiaj w końcu
    babka znalazła moją umowę w korespondencji przychodzącej, ale rachunku nie
    może jeszcze aktywować i prosiła aby zadzwonić w poniedziałek.
    14 sierpnia wypełniłem formularz internetowy
    25 sierpnia otrzymałem umowę,
    25 sierpnia odesłałem
    i wczoraj 11 sierpnia korespondencja dopiero dotarła. Czyżby mięli jakąś
    kijową umowę z pocztą? Zwykły pocztówka idzie 3 dni a tu 2 tygodni w każdą
    stronę. Czy naprawdę potrzeba aż miesiąc czasu aby otworzyć głupi rachunek w
    banku?? W najgorszym marmurowym przybytku zajęło by to max godzinę. Teraz
    pewnie sobie jeszcze z miesiąc poczekam za kartami. Coraz bardziej
    zniechęcam się do tych wirtualnych interesów. Kasę im wpłacić to już można
    zaraz po wypełnieniu wniosku, ale żeby ją odzyskać to już cała historia. Czy
    w inteligo też jest takie kosmiczne tempo?? Gdyby to było moje pierwsze
    konto to już dawno bym podziękował.

    zniecierpliwiony

  • 2. Data: 2003-09-12 00:02:45
    Temat: Re: mBank
    Od: "Snoopy" <...@a...pl>

    kazaan wrote o mbanku:
    > bla bla bla za dlugo.

    Moze po prostu miales pecha? :-) Tak poza tym, nie zapomnij zamowic tez
    listy hasel jednorazowych, zebys mogl robic jakie kolwiek operacje.

    Grzesiek *** http://fiatclub.kreator.pl ***
    GG: 458449 *** www.snoopy.com ***

  • 3. Data: 2003-09-12 08:45:51
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "kazaan" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > 25 sierpnia otrzymałem umowę,
    > 25 sierpnia odesłałem
    > i wczoraj 11 sierpnia korespondencja dopiero dotarła.
    ~~~~~~~~
    Ale co? rok szła bez paru dni :)

    Pozdr.
    MM

  • 4. Data: 2003-09-12 12:12:56
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > W banku ściemniają :)

    oczywiscie ze sciemniaja !!!
    np taki banczek pt nordea po miesiacu od wyslania przeze mnie tam
    wypowiedzenia, nadal twierdzil ze poczta go jeszcze nie dostarczyla, a nawet
    poddali w watpliwosc ze wyslalem takie wypowiedzenie
    dostarczylem im wiec poczta wewnetrzna oswiadczenie, ze moga mnie obciazac
    dowolnymi oplatami za konto i skarzyc do dowolnego sadu o nie, bo ja
    ponownie 1,20 na znaczek dla ich przyjemnosci nie wydam i przez przypadek
    okazalo sie - ze poczta wlasnie dostarczyla moje pismo hi hi

  • 5. Data: 2003-09-12 13:59:11
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    "kazaan" <k...@p...onet.pl> 's told us:

    > Czy w inteligo też jest
    > takie kosmiczne tempo?? Gdyby to było moje pierwsze konto to już dawno
    > bym podziękował.
    >
    > zniecierpliwiony

    Nie... w Inteligo wszytko (razem z aktywacja zajelo mi 6 dni)
    1. wypelniam wniosek
    2. oddzwania pani
    3. dostaje przesylke przez kuriera z pieknym segregatorem, pakietem
    startowym i masa pomocnych informacji dla poczatkujacego ,,kontowca''
    4. dzwonie do nich po otrzymaniu przesylki i wszytko mam aktywne od reki.

    czas: 6 dni.

    PS: Do tego jak sie postarasz, tzn. znasz kogos kto korzysta z promocji
    ,,Miedzy Nami'' to znajdziesz na swoim koncie 30PLN :-)

    PPS: korzystam z promocji miedzy nami :)

    PPPS: Jest cos takiego w mBanku - bo zamierzam z nim rowniez podpisac
    umowe... mam nadzieje ze szybciej niz w miesiac.

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 6. Data: 2003-09-16 13:51:05
    Od: "kazaan" <k...@p...onet.pl>

    Stał się CUD. Po 31 dniach w końcu aktywowali mi rachunek. Jeszcze tylko z
    tydzień poczekać na karty i będzie OK.

  • 7. Data: 2003-09-16 13:52:20
    Od: "kazaan" <k...@p...onet.pl>

    > ~~~~~~~~
    > Ale co? rok szła bez paru dni :)
    >
    > Pozdr.
    > MM

    oczywiście że września :)

  • 8. Data: 2003-09-16 14:01:48
    Od: "Lewarek" <W...@a...com>

    "kazaan" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Stał się CUD. Po 31 dniach w końcu aktywowali mi rachunek. Jeszcze tylko z
    > tydzień poczekać na karty i będzie OK.

    Ja czekam juz prawie 4 tygodnie. Makabra !. Dzwonie codziennie od 2 tygodni
    i ciagle slysze to samo 'prosze zadzwonic za dwa dni, juz na pewno bedzie
    aktywne' Ale to dziadowstwo ten mBank...Zaluje, ze wogole zawrocilem sobie
    glowe tym pseudo-bankiem...

  • 9. Data: 2003-09-16 17:34:15
    Od: "powee99" <p...@o...pl>

    Ja z Inteligo na przesylke czekalem 72h.
    Cos zostalo z niemieckiej dokladnosci PKOBP
    :)

  • 10. Data: 2003-09-16 21:01:26
    Od: "david" <d...@p...fm>

> [...]
    > aktywne' Ale to dziadowstwo ten mBank...Zaluje, ze wogole zawrocilem sobie

    nie żałuj, jak będziesz miał konto aktywne to już idzie jak po maśle, ja mam
    aktywne eKonto, eMax, SFI oraz Kartę Kredytową i powiem jedno - załatwianie
    tego wszystkiego trwa długo, ale się opłaca bo masz naprawdę tani w obsłudze
    rachunek o wysokim % i coraz większej liczbie fajnych usług (jak np.
    porządny SFI)

    nie załamuj się
    :)
    pozdr