    From: "kazaan" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mBank
    Date: Fri, 12 Sep 2003 01:23:39 +0200

    Czy ktoś mógłby mi odpowiedzieć dlaczego korespondencja wysyłana do mBank
    drogą tradycyjną (poczta polska) w kopertach mBanku z nadrukiem opłata
    przerzucona bla bla potrzebuje aż 14 dni!!! aby dotrzeć do owego banku?? Czy
    to Poczta Polska jest taka powolna czy w banku ściemniają? Dzisiaj w końcu
    babka znalazła moją umowę w korespondencji przychodzącej, ale rachunku nie
    może jeszcze aktywować i prosiła aby zadzwonić w poniedziałek.
    14 sierpnia wypełniłem formularz internetowy
    25 sierpnia otrzymałem umowę,
    25 sierpnia odesłałem
    i wczoraj 11 sierpnia korespondencja dopiero dotarła. Czyżby mięli jakąś
    kijową umowę z pocztą? Zwykły pocztówka idzie 3 dni a tu 2 tygodni w każdą
    stronę. Czy naprawdę potrzeba aż miesiąc czasu aby otworzyć głupi rachunek w
    banku?? W najgorszym marmurowym przybytku zajęło by to max godzinę. Teraz
    pewnie sobie jeszcze z miesiąc poczekam za kartami. Coraz bardziej
    zniechęcam się do tych wirtualnych interesów. Kasę im wpłacić to już można
    zaraz po wypełnieniu wniosku, ale żeby ją odzyskać to już cała historia. Czy
    w inteligo też jest takie kosmiczne tempo?? Gdyby to było moje pierwsze
    konto to już dawno bym podziękował.

    zniecierpliwiony