  • 1. Data: 2004-06-10 19:17:26
    Temat: lukas - jak zamknąć konto?
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    W związku z reorganizacją swoich kont bankowych chce zamknąć jeszcze
    Lukasa :) Lukas e-konto pro + współwłaściciel + token (jeden) + karty,
    czy da się to zamknąć bez wizyty w oddziale??

    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Lepiej rządzić w piekle, niż być pokojowym w niebie." H. Fielding

  • 2. Data: 2004-06-10 20:36:13
    Temat: Re: lukas - jak zamknąć konto?
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Thu, 10 Jun 2004 19:17:26 +0000 (UTC), na pl.biznes.banki, Tomasz
    Matuszewski napisał(a):

    > W związku z reorganizacją swoich kont bankowych chce zamknąć jeszcze
    > Lukasa :) Lukas e-konto pro + współwłaściciel + token (jeden) + karty,
    > czy da się to zamknąć bez wizyty w oddziale??

    Nie da sie raczej. Szczerze mowiac przygotowalbym sie na dwie wizyty.
    podczas pierwszej zastrzega ci karte, a dopiero po okolo dwoch tygodniach
    kaza ci sie zglosic, aby dopelnic reszty formalnosci. Sama procedura
    zamkniecia konta swiadczy juz o tym, ze dobra decyzje podjales ;)
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 3. Data: 2004-06-10 21:56:43
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Nie da sie raczej. Szczerze mowiac przygotowalbym sie na dwie wizyty.
    > podczas pierwszej zastrzega ci karte, a dopiero po okolo dwoch tygodniach
    > kaza ci sie zglosic, aby dopelnic reszty formalnosci.

    wystarczy jedna wizyta, karty zastrzega sie tez na lukaslini i w e-
    banku

    >Sama procedura
    > zamkniecia konta swiadczy juz o tym, ze dobra decyzje podjales ;)

    wyjasnisz?

    pozdr
    Marek

  • 4. Data: 2004-06-11 07:09:37
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Thu, 10 Jun 2004 23:56:43 +0200, na pl.biznes.banki, Marek napisał(a):

    > wystarczy jedna wizyta, karty zastrzega sie tez na lukaslini i w e-
    > banku

    Jasne, ze masz racje. Tylko nie wiem, czy oni czegos nie wymysla, zeby
    jednak nie pofatygowac sie do nich jeszcze raz (np zlozyc pisemne
    potwierdzenie zastrzezenia itp.) Poza tym myslac o zamknieciu konta od razu
    myslisz o wczesniejszym zastrzezeniu kart poprzez jakis kanal
    elektroniczny? Przecietna osoba chcaca pozegnac sie z bankiem idzie do jego
    placowki i tu spotyka ja nespodzianaka. Niestety nawet w PKO BP wystarczyla
    jedna wizyta, a system informatyczny wcale nie mieli pierwsza klasa. Wiec
    tlumaczenie, ze druga wizyta jest spowodowana oczekiwaniem na ewentualne
    transakcje karta jest jak dla mnie smieszne bo inne banki sobie z tym radza
    inaczej (stosujac wydluzone okresy wypowiedzen np.)
    > wyjasnisz?
    Dziadowski system informatyczny. To wszystko wyjasnia. I problemy z
    zamknieciem i problemy z uzytkowaniem. Niestety - "onlajnowosc" w tym banku
    nie istnieje.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 5. Data: 2004-06-11 10:04:14
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Marek <m...@o...pl> wrote:

    > wystarczy jedna wizyta, karty zastrzega sie tez na lukaslini i w e-
    > banku

    Czyli karty należy wcześniej zastrzec, a ile wcześniej? Żeby potem nie
    powiedzieli, że trzeba było x dni wcześniej, a nie y.
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Ludzie ludziom zgotowali ten los" Zofia Nalkowska

  • 6. Data: 2004-06-11 12:38:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Tomasz Matuszewski wrote:
    > Czyli karty należy wcześniej zastrzec, a ile wcześniej? Żeby potem nie
    > powiedzieli, że trzeba było x dni wcześniej, a nie y.

    w każdym regulaminie banki umieszczają klauzulę "nie później niż x dni" i już
    kilka razy się na to powoływałem zawieszając odnawianie karty 3-4 miesiące przed
    rocznym terminem.
    A co - wolno mi, niech sobie dyspozycję trzymają w szufladzie i sami
    wykorzystają kiedy będą mogli :-)

  • 7. Data: 2004-06-11 12:49:35
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 11 Jun 2004 09:09:37 +0200, bartoldzik
    <b...@N...o2.pl> wrote:

    >Jasne, ze masz racje. Tylko nie wiem, czy oni czegos nie wymysla, zeby
    >jednak nie pofatygowac sie do nich jeszcze raz (np zlozyc pisemne
    >potwierdzenie zastrzezenia itp.) Poza tym myslac o zamknieciu konta od razu

    sobie mogą wymyślać. Składa się za potwierdzeniem odbioru pismo o
    wypowiedzeniu umowy i już. Ewentualnie można oddać karty jeśli chcą
    (za potwierdzeniem odbioru).
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2004-06-11 13:34:52
    Temat: Re: lukas - jak zamknšć konto?
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Fri, 11 Jun 2004 14:49:35 +0200, na pl.biznes.banki, Jarek Andrzejewski
    napisał(a):

    > sobie mogą wymyślać. Składa się za potwierdzeniem odbioru pismo o
    > wypowiedzeniu umowy i już. Ewentualnie można oddać karty jeśli chcą
    > (za potwierdzeniem odbioru).
    I jeszcze tokeny za potwierdzeniem odbioru...
    W sumie to szybciej zalatwilem to osobiscie w oddziale. Pojscie na poczte i
    odstanie swojego zajmuje chyba wiecej czasu niz wizyta w oddziale.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 9. Data: 2004-06-11 13:52:25
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Dziadowski system informatyczny.

    fakt, blokujakarty po wyplaciew placowce, przelew na konto w piatek po
    poludniu a mozliwosc dysponowania kasa dopiero w poniedzialek

    To wszystko wyjasnia. I problemy z
    > zamknieciem

    tego nie wiem:) nie zamykalem

    problemy z uzytkowaniem.

    fakt:) doswiadczam czasami

    Niestety - "onlajnowosc" w tym banku
    > nie istnieje.

    czyli jw dziadowski system informatyczny

    pozdr
    Marek

  • 10. Data: 2004-06-11 13:53:11
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    > Czyli karty należy wcześniej zastrzec, a ile wcześniej? Żeby potem nie
    > powiedzieli, że trzeba było x dni wcześniej, a nie y.

    mysle ze 14 dni spokojnie wystarczy

    pozdr
    Marek