eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankilukas - jak zamknąć konto? › Re: lukas - jak zamknąć konto?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: bartoldzik <b...@N...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas - jak zamknąć konto?
    Date: Fri, 11 Jun 2004 09:09:37 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 25
    Message-ID: <y...@z...pl>
    References: <caac46$1r9d$1@omega.artcom.pl> <gxbg9i8sihrg$.dlg@zazuzizazuza.pl>
    <caaleh$osq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-1502.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1086937677 3481 217.30.135.232 (11 Jun 2004 07:07:57 GMT)
    X-Complaints-To: http://www.dialog.pl/dialog/internet/internet.php?id=41
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Jun 2004 07:07:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Sam juz nie wiem kurcze !!!
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:303334
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 10 Jun 2004 23:56:43 +0200, na pl.biznes.banki, Marek napisał(a):


    > wystarczy jedna wizyta, karty zastrzega sie tez na lukaslini i w e-
    > banku

    Jasne, ze masz racje. Tylko nie wiem, czy oni czegos nie wymysla, zeby
    jednak nie pofatygowac sie do nich jeszcze raz (np zlozyc pisemne
    potwierdzenie zastrzezenia itp.) Poza tym myslac o zamknieciu konta od razu
    myslisz o wczesniejszym zastrzezeniu kart poprzez jakis kanal
    elektroniczny? Przecietna osoba chcaca pozegnac sie z bankiem idzie do jego
    placowki i tu spotyka ja nespodzianaka. Niestety nawet w PKO BP wystarczyla
    jedna wizyta, a system informatyczny wcale nie mieli pierwsza klasa. Wiec
    tlumaczenie, ze druga wizyta jest spowodowana oczekiwaniem na ewentualne
    transakcje karta jest jak dla mnie smieszne bo inne banki sobie z tym radza
    inaczej (stosujac wydluzone okresy wypowiedzen np.)
    >>Sama procedura
    >> zamkniecia konta swiadczy juz o tym, ze dobra decyzje podjales ;)
    > wyjasnisz?
    Dziadowski system informatyczny. To wszystko wyjasnia. I problemy z
    zamknieciem i problemy z uzytkowaniem. Niestety - "onlajnowosc" w tym banku
    nie istnieje.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1