  • 11. Data: 2004-06-11 14:24:55
    Temat: Re: lukas - jak zamknąć konto?
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Thu, 10 Jun 2004 19:17:26 +0000 (UTC), Tomasz Matuszewski
    <t...@n...artcom.pl> wrote:

    >W związku z reorganizacją swoich kont bankowych chce zamknąć jeszcze
    >Lukasa :) Lukas e-konto pro + współwłaściciel + token (jeden) + karty,
    >czy da się to zamknąć bez wizyty w oddziale??

    czekaja cie 2 wizyty w oddziale:
    1. zeby zastrzec karty,
    2. po ok. 2 tygodniach reszta formalnosci i zamkniecie konta

    i nie zdziw sie jesli tak naprawde nie zamkna ci konta ;-)

    ja zamknalem ekontopro a po jakims czasie zalozylem sobie ekonto.
    jak wszedlem via internet na ekonto to mialem solidnego zonka:
    ekontopro tez istnialo (ze stanem 0), mialem cala historie, historie
    kontaktow mailowych, na ekoncie mialem "z automatu" ustawionych
    odbiorcow tych samych ktorzy byli na ekontopro (mimo ze ich nie
    powinno byc).

    po prostu: BANK PARANOJA!

    bank nawet nie umie skasowac konta, a jak sie chwali ze ma iles tam
    rachunkow to chyba liczy wszystkie w historii ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2004-06-11 14:44:07
    Temat: Re: lukas - jak zamknšć konto?
    Od: SebCz <a...@K...pl>

> [...]
    > kontaktow mailowych, na ekoncie mialem "z automatu" ustawionych
    > odbiorcow tych samych ktorzy byli na ekontopro (mimo ze ich nie

    Dokładnie to samo przerabiałem. Ale wizyta wystarczy jedna, bo kartę
    'gubisz' i informujesz o tym ich telefonicznie, ulega zastrzeżeniu i po
    tygodniu (a dla pewności dwóch) możesz iść i zamykać.

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2004-06-11 18:33:27
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    SebCz <a...@k...pl> wrote:

    > Dokładnie to samo przerabiałem. Ale wizyta wystarczy jedna, bo kartę
    > 'gubisz' i informujesz o tym ich telefonicznie, ulega zastrzeżeniu i po
    > tygodniu (a dla pewności dwóch) możesz iść i zamykać.

    już zastrzegłem, jako powód zastrzeżenia podałem "chęć zamknięcia
    konta" ;)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Namiętność prędko wygasa, rozum jest równomierny." Seneka Starszy

  • 14. Data: 2004-06-11 19:20:52
    Od: SebCz <a...@K...pl>

    > już zastrzegłem, jako powód zastrzeżenia podałem "chęć zamknięcia
    > konta" ;)

    Też chciałem tak podać, ale wtedy powiedziano mi, że 'takiego powodu nie
    ma w systemie do wyboru' ;))
    Więc musiałem 'zgubić' :)

    --
    ---
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2004-06-11 19:26:52
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    SebCz <a...@k...pl> wrote:

    > Też chciałem tak podać, ale wtedy powiedziano mi, że 'takiego powodu nie
    > ma w systemie do wyboru' ;))
    > Więc musiałem 'zgubić' :)

    no to widocznie dzięki Tobie już jest ;)
    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Błoto stwarza czasem pozory głębi." J. Lec

  • 16. Data: 2004-06-24 08:18:17
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości
    > sobie mogą wymyślać. Składa się za potwierdzeniem odbioru pismo o
    > wypowiedzeniu umowy i już. Ewentualnie można oddać karty jeśli chcą
    > (za potwierdzeniem odbioru).

    Jarku, juz o tym pisalem. Najpierw powiedzieli mi, ze nie przyjma ode mnie
    takiego pisma i nic mi nie potwierdza, a potem jak sie spytalem czy jedynym
    wyjsciem jest przyslanie pisma listem za potiwerdzeniem odbioru na adres
    placowki, powiedzieli, ze ostatecznie pismo przyjma, ale i tak rachunku nie
    zamknal. Obawiam sie, ze sugerowana przez Jarka metoda spowoduje, ze
    rachunku Lukas nie zamknie, bedzie przysylal wyciagi ze spamem zachecajacym
    do jakis-tam-lokat, bedzie naliczal oplaty miesieczne (a moze wysle
    windykatora doliczajac 50 zl prowizji), a po 2 - 3 latach wystawi bte. Wtedy
    zacznie sie duzo wiekszy problem niz tylko dwukrotne przyjscie do oddzialu.

    Procedury przyjete przez Lukasa przy likwidacji rachunku, w mojej ocenie
    dyskwalifikuja go.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 17. Data: 2004-06-28 21:04:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
> [...]
    Wtedy
    > zacznie sie duzo wiekszy problem niz tylko dwukrotne przyjscie do

    Aczkolwiek mógłby to być ciekawy sposób na zainwestowanie paru groszy ;]
    Wygrana w takim procesie dla znających się na rzeczy byłaby dosyć banalna w
    moim przekonaniu, a uzyskanie zwrotu kosztów procesu, w tym kosztów
    zastępstwa ;], mogłoby uczynić całą operację zupełnie opłacalną.:)
    Oczywiście jak ktoś ma za dużo czasu :))

    > Procedury przyjete przez Lukasa przy likwidacji rachunku, w mojej ocenie
    > dyskwalifikuja go.

    Ja szczerze mówiąc nie mogę narzekać, bo byłem raz tylko i dostałem od razu
    kasę i potwierdzenie zamknięcia. Pisałem już jednak o tym, że wynikało to
    zapewne z faktu, iż wcześniej zastrzegłem, że nie chcę odnowienia VE.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko