  • 1. Data: 2004-06-10 19:38:50
    Temat: bankowosc dla dziecka
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Witam!
    Mam pytanie - czy ktos z Was moze sie orientuje jak u nas wyglada sytuacja z
    rachunkami bankowymi (byc moze polaczonymi z jakims funduszem inw czy cos)
    dla dziecka (bardzo malego dziecka - zasadniczo)? (zablokowanymi np. do 18
    roku zycia).
    Na zachodzie taka "praktyka" jest chyba dosyc popularna - w sumie rozwiazuje
    problem "pieniedzy na potem" od rodzinki, znajomych itp a dla banku jest to
    oczywisty zysk (tak mi sie wydaje ;-) ) - w sumie, nie dosc, ze dostaje kase
    na wiele lat to jeszcze pozniej dostaje "w prezencie" klienta.
    Moze ktos z Was cos takiego dla swojego dziecka wykonal lub zna mozliwosci w
    naszych bankach?

    Ewentualnie co jesli nie konto?

    Belin

  • 2. Data: 2004-06-10 21:58:57
    Temat: Re: bankowosc dla dziecka
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    fundusze inwestycyjne maja taka mozliwosc, nie wiem jak inne ale arka i
    lukas daja mozliwosc zalozenia rejestru dla dzieciaka i jest on wlasnie dla
    niego zablokowany do 18-go roku zycia

    pozdr
    Marek

  • 3. Data: 2004-06-11 20:40:36
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > fundusze inwestycyjne maja taka mozliwosc, nie wiem jak inne ale arka i
    > lukas daja mozliwosc zalozenia rejestru dla dzieciaka i jest on wlasnie
    dla
    > niego zablokowany do 18-go roku zycia

    hmmm... ale taki fundusz wiaze sie chyba z regularnymi wplatami?

    Belin