  • 1. Data: 2004-06-10 10:22:09
    Temat: Które banki w Polsce używaja kart chipowych do autoryzacji ?
    Od: "Karola" <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    Mam prosbe robie zestawinie i moze ktos moglby mi pomoc podac zrodlo
    gdzie moge sie dowiedziec, ktore banki w Polsce i w jakim zakresie uzywaja
    kart chipowych do autoryzacji,
    czy to wewnetrzenie (pracownicy), czy zewnetrzenie (klienci np.
    korporacyjani i nie tylko).
    Moze ktos wie czy sa jakies zestawienia tego typu ogolnie dostepne ???
    Albo moze wie ktore banki korzystaja z takich kart?
    Pozdrawiam
    Karola

  • 2. Data: 2004-06-10 10:55:02
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>