  • 1. Data: 2004-10-01 17:03:29
    Temat: lokata o jaknajlepszym oprocentowaniu z możliwością dopłat w trakcie trwania
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie,

    Poszukuję jakieś dobrej lokaty terminowej o dobrym (choć z tym będzie akurat
    chyba trudno ;) ) oprocentowaniu.
    Ważna jest dla mnie również możliwość dopłacania środków do trwającej lokaty
    w trakcie jej trwania, a także (choć to już nie konieczne, ale bardzo byłbym
    ową możliwością zainteresowany) dostępem do lokaty drogą elektroniczną i
    możliwością śledzenia jej przebiegu.
    Jeśli ktoś zechciałby mi coś polecić - byłbym bardzo zobowiązany.

    Pozdrawiam
    cOOba

  • 2. Data: 2004-10-01 17:08:27
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cOOba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwością śledzenia jej przebiegu.
    > Jeśli ktoś zechciałby mi coś polecić - byłbym bardzo zobowiązany.

    Było ledwie 2 dni temu, patrz wątek 'Lokata, ale trochę inaczej' z
    29-09-2004.

    TomekD

  • 3. Data: 2004-10-01 17:15:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    TomekD wrote:
    > Było ledwie 2 dni temu, patrz wątek 'Lokata, ale trochę inaczej' z
    > 29-09-2004.

    może konto OKO w ING - 5,25%
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-10-01 17:33:02
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > może konto OKO w ING - 5,25%
    > *** blad ***

    Hmm,
    Oczywiście za propozycję dziękuję, ale z tym OKO-iem to chyba się nie
    zdecyduję.
    Powód jest bardzo prozaiczny - jeśli na zwykłej lokacie w Inteligo (tam też
    mam ROR) mam 5,60 lub 4,95% (w zależnosci od rodzaju i okresu trwania
    lokaty)
    to, biorąc pod uwagę ten optymistyczny wariant tu mam wiecej, niż w OK-u.
    No nic, idę szukać dalej - może coś znajdę.

    Pozdrawiam
    cOOba

  • 5. Data: 2004-10-02 12:13:13
    Od: "noname" <n...@p...pl>

    VWBank proponuje. Darmowe przelewy, darmowe konto , troche mialem klopoty z
    obsluga przez osoby tam pracujace ale moze juz sie nauczyli jak dbac o
    klienta zeby od nich nie uciekal. 2 warianty , konto lokacyjne bez karty lub
    konto ROR z atrakcyjniejszym oprocentowaniem w porownaniu do innych bankow.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-10-04 07:43:37
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    cOOba wrote:
    > Powód jest bardzo prozaiczny - jeśli na zwykłej lokacie w Inteligo
    > (tam też mam ROR) mam 5,60 lub 4,95%

    ale tu nie mozesz robic doplat, a o to własnie chodzilo

    przy okazji - cos pokrecili z wyplatami z takiej lokaty; na stronie
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_lo
    katy_zmienne.htm
    piszą:
    - Możliwość dokonywania wypłat w trakcie trwania lokaty: Tak - maksymalnie do
    wysokości salda minimalnego (przelew między własnymi rachunkami)
    - Warunki zerwania lokaty: Wypłata całości lub części kapitału poniżej wysokości
    salda minimalnego w trakcie trwania Okresu Umownego (przez WWW lub w
    telefonicznym centrum obsługi klienta).

    jak dla mnie to niezaleznie od tego co rozumieja przez "saldo minimalne" to te
    dwie informacje są sprzeczne. Jak z lokaty przeleję przez www na normalny
    rachunek inteligo 1/2 tego salda minimalnego to wg a) nie zerwe a wg b) zerwe
    ozumiecie cos z tego ??
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-10-04 09:14:40
    Od: jason <J...@u...torun.pl>

    Użytkownik cOOba napisał:
> [...]
    > możliwością śledzenia jej przebiegu.
    > Jeśli ktoś zechciałby mi coś polecić - byłbym bardzo zobowiązany.

    Zajrzyj do najblizszego SKOK-u

  • 8. Data: 2004-10-05 05:54:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > dwie informacje są sprzeczne. Jak z lokaty przeleję przez www na normalny
    > rachunek inteligo 1/2 tego salda minimalnego to wg a) nie zerwe a wg b)

    Nieee.
    Jesli po wyplacie na lokacie zostanie co najmniej saldo minimalne to nie
    jest ona likwidowana.
    Jesli wyplacisz wiecej (zostaje mniej niz saldo min.) to jest to traktowane
    jako zerwanie lokaty i jest ona likwidowana.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-10-05 23:20:13
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Fri, 1 Oct 2004 19:33:02 +0200, na pl.biznes.banki, cOOba w wiadomości
    <news:cjk4c9$nle$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > lokaty)
    > to, biorąc pod uwagę ten optymistyczny wariant tu mam wiecej, niż w OK-u.

    Jeśli juz mowa o zwykłej lokacie, to w ING masz lokaty także na 6,0%,
    6,5% oraz na 7,0%.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2004-10-06 08:15:02
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Slawek Kos wrote:

> [...]
    > Jesli wyplacisz wiecej (zostaje mniej niz saldo min.) to jest to
    > traktowane jako zerwanie lokaty i jest ona likwidowana.

    ale "wysokosc salda minimalnego" - zwrot uzyty w obu przypadkach - to dla mnie
    jest jakas konkretna liczba oznaczajaca ile wolno wyplacic.
    a oni opisuja przeciez wielkosc wyplaty ktora jest mozliwa albo ktora zrywa
    - gdyby napisali ze chodzi o pozostawione saldo a nie wielkosc wyplaty to bym
    zrozumial, a tak to na prawde nie wiedzialem o co chodzi !
    *** blad ***