  • 1. Data: 2004-10-01 15:26:15
    Temat: ING BankOnLine - jak długo trzeba czekać na aktywację?
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie jak w temacie. Dzisiaj podpisałem w banku umowę na usługę jw. i
    zapomniałem zapytać ile trzeba czekać na jej aktywację, a nie chcę sobie
    zawiesić konta. Ile czasu trzeba czekać na aktywację od wizyty w banku?

    --
    chairon

  • 2. Data: 2004-10-01 15:50:13
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cjjsg8$pb8$1@shodan.interia.pl>, chairon wrote:
    > Pytanie jak w temacie. Dzisiaj podpisałem w banku umowę na usługę jw. i
    > zapomniałem zapytać ile trzeba czekać na jej aktywację, a nie chcę sobie
    > zawiesić konta. Ile czasu trzeba czekać na aktywację od wizyty w banku?

    Mówią, żeby zalogować się następnego dnia, ale u mnie działało już po
    kilku godzinach od podpisania umowy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 3. Data: 2004-10-01 16:27:25
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapomniałem zapytać ile trzeba czekać na jej aktywację, a nie chcę sobie
    > zawiesić konta. Ile czasu trzeba czekać na aktywację od wizyty w banku?

    Ja dostałem info, ze po 0.00 w dniu, kiedy dokonałem aktywacji serwis bedzie
    aktywny, ze względu na procedury techniczno - funkcjonlane, czy jak sie to
    tam nazywa. Nie sprawdzałem, ale nastepnego dnia rano juz dzialalo
    (aktywacji dokonalem wieczorem przed zamknieciem placówki).

    Pzdr
    Zeus@@@

  • 4. Data: 2004-10-01 17:12:23
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapomniałem zapytać ile trzeba czekać na jej aktywację, a nie chcę sobie
    > zawiesić konta. Ile czasu trzeba czekać na aktywację od wizyty w banku?

    Z praktyki, odpytania i podsłuchiwania to zależy od oddziału.
    Wygląda na to że osoba upoważniona musi elektronicznie zatwierdzić i działa.
    U mnie zalogowałem się po 20 minutach od podpisania umowy.

    TomekD

  • 5. Data: 2004-10-01 18:35:45
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    TomekD <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Z praktyki, odpytania i podsłuchiwania to zależy od oddziału.
    > Wygląda na to że osoba upoważniona musi elektronicznie zatwierdzić i
    > działa. U mnie zalogowałem się po 20 minutach od podpisania umowy.

    A ja byłem w banku po 10:00 i o 19:00 próbowałem dwukrotnie się zalogować i
    otrzymałem informację, że podaję błędne hasło. Około 19:30 zadzwoniłem do
    BOKu i powiedzieli mi, że aktywowali 3 minuty temu... nic dodać nic ująć,
    ale teraz udało się wejść, więc jest OK.

    --
    chairon

  • 6. Data: 2004-10-02 12:15:29
    Od: "noname" <n...@p...pl>

    Ja czekam juz miesiac, znaczy juz nie czekam . Mam otwarte konto ale nie
    moge doczekac sie umowy, a poczta otrzymalem dwa listy z pinami ( piny
    oczywiscie rozne) do tej samej usługi. Jesli maja taki balagan juz na samym
    generowaniu pinow dostepu do moich pieniedzy to dziekuje za atrakcyjne
    oprocentowanie.

    Pozdrawiam