  • 1. Data: 2004-10-01 17:44:50
    Temat: Lunatyk przy bankomacie ;(
    Od: "MaciekR" <m...@p...com>

    ...tylko proszę się ze mnie nie nabijać.
    Wypłacałem pieniążki z bankomatu, rozmawiając przez komórkę i tak mnie ta
    rozmowa wciągnęła że - wziąłem kartę... no i poszedłem sobie. Kasa
    oczywiście została bankomatowi "w zebach" :(
    Teraz pytanie: czy słusznie się łudzę, że jeśli się nie wyjmie banknotów to
    bankomat je wciąga z powrotem i anuluje transakcję...? Po jakim czasie chowa
    pieniądze ?

    Pozdr.
    Maciek

  • 2. Data: 2004-10-01 17:55:36
    Temat: Re: Lunatyk przy bankomacie ;(
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Teraz pytanie: czy słusznie się łudzę, że jeśli się nie wyjmie banknotów to
    > bankomat je wciąga z powrotem i anuluje transakcję...?
    Wciąga, ale nie anuluje,
    bo nie potrafi policzyć i zidentyfikować,
    trzeba składać reklamację (nr tel.na bankomacie)

    > Po jakim czasie chowa pieniądze ?
    30s?
    Jeśli nie było nikogo za Tobą w kolejce do bankomatu
    (nikt nie zdążył się nimi zaopiekować)
    to są do odzyskania.

  • 3. Data: 2004-10-04 06:51:39
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    MaciekR wrote:
    > Teraz pytanie: czy słusznie się łudzę, że jeśli się nie wyjmie banknotów to
    > bankomat je wciąga z powrotem i anuluje transakcję...? Po jakim czasie chowa
    > pieniądze ?

    Anulować nie anuluje, ale właściciel bankomatu zorientuje się, że
    bankomat kasy nie wydał i reklamacja powinna pójść jak po maśle.
    Jednakże czytałem (bodaj czy nie na tej grupie?) skargę faceta w
    identycznej sytuacji jak twoja, gdzie reklamacja nie została przyjęta -
    kasa w bankomacie idealnie zgadzała się z wypłatami. Facet podejrzewa
    nieuczciwą obsługę bankomatu, która "zaopiekowała się" niewypłaconymi
    banknotami... Trochę to dziwne, bo ZTCW niepodjęte banknoty trafiają do
    osobnej kasety i muszą być komisyjnie rozliczane...

    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-10-04 14:16:47
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wciąga, ale nie anuluje,
    > bo nie potrafi policzyć i zidentyfikować,
    > trzeba składać reklamację (nr tel.na bankomacie)
    Tak może mówią dysponentki, że trzeba składać reklamację, ale zakładając, że
    nie złoże reklamacji to i tak jestem przekonany, że bank ma obowiązek
    zwrócić mi pieniądze. Na koncie powinna pojawić się blokada - jak zwykle,
    ale transakcja nie ma prawa być zaksięgowana, więc po 7 do 21 dni MOIM
    ZDANIEM blokada powinna zejść automatycznie.

    Pozdrawiam!
    A. A. Surowiec

  • 5. Data: 2004-10-04 18:32:30
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Artur A. Surowiec napisał(a):

> [...]
    > ale transakcja nie ma prawa być zaksięgowana, więc po 7 do 21 dni MOIM
    > ZDANIEM blokada powinna zejść automatycznie.

    Masz rację. To jest Twoje zdanie.

  • 6. Data: 2004-10-06 16:00:37
    Od: Dreptak <bmizerski_@_yahoo.co.uk>

    Roman Sąsiada wrote:

> [...]
    > banknotami... Trochę to dziwne, bo ZTCW niepodjęte banknoty trafiają do
    > osobnej kasety i muszą być komisyjnie rozliczane...

    Ja znam przypadek, że bank bez problemu zwrócił pieniądze. Chyba po 2
    tygodniach. Tyle, że trzeba było złożyć reklamację.

    Ja sam miałem przypadek, że bankomat długo brzęczał i liczył pieniądze.
    Później nie wydał ani pieniędzy ani kwitka. Ale na koncie miałem zapis
    tej transakcji.
    Po złożeniu reklamacji następnego dnia pieniądze wróciły na konto.