  • 1. Data: 2002-04-01 14:15:40
    Temat: list gończy za Kostrzewą???
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    Informacja z Rzeczpospolitej:
    http://www.rp.pl/ostatnia_chwila/index.html

    01.04.2002, godz. 16:09:57 (Warszawa)

    Prezes BRE Banku Wojciech K. ścigany jest listem gończym. List wystawiła
    Prokuratura Okręgowa w Łodzi w niedzielny wieczór - na wniosek minister
    sprawiedliwości Barbary Piwnik. Wojciech K. wyjechał za granicę
    prawdopodobnie w nocy z soboty na niedzielę. Nieoficjalnie wiadomo, że
    chodzi o bardzo poważne przestępstwa gospodarcze.

    Wypowiedź Henryka Kwiatka, rzecznika prasowego Prokuratury Apelacyjnej w
    Łodzi:

    Prokuratura nie ma wątpliwości, że prezes BRE Banku uciekł z kraju. Używając
    niemieckiego paszportu (prezes W.K. posiada również obywatelstwo
    niemieckie), bez przeszkód przekroczył granicę. Według nieoficjalnych
    informacji do których dotarła Rzeczpospolita, pogłoski o zakupie którejś z
    wysp na Morzu Karaibskim mogą okazać się teraz prawdziwe. Prokuratura
    przygotowuje się do wydania za nim międzynarodowego listu gończego.
    Tłumaczy, że wcześniej nie mogła go aresztować, gdyż brakowała bezpośrednich
    dowodów winy.

    Rzecznik uchylił się od odpowiedzi, czy wkłady ludności, między innymi w
    detalicznej części BRE Banku - tzw. mBanku są bezpieczne. Dodał tylko, że w
    Polsce funkcjonuje Bankowy Fundusz Gwarancyjny, z którego w razie upadłości
    banku dokonywane są wypłaty środków dla depozytariuszy.

    Dziennikarze Rzeczypospolitej dotarli także do wypowiedzi jednego z
    użytkowników internetowego serwisu mBanku - Marcina F. - który napisał:

    "na www 0 zł a mlinia nieczynna, co sie dzieje ?
    komus jeszcze zniknela kasa ?"

    O wydarzeniach związanych z tym bezprecedensowym wydarzeniem poinformujemy w
    najbliższym wydaniu "Rzeczpospolitej"

  • 2. Data: 2002-04-01 14:22:38
    Temat: Re: list gończy za Kostrzewą???
    Od: "adams99" <a...@w...pl>

    jasne - a świstak siedzi i zawija

  • 3. Data: 2002-04-01 14:28:31
    Temat: Re: list gończy za Kostrzew????
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>.

    >Informacja z Rzeczpospolitej:
    >http://www.rp.pl/ostatnia_chwila/index.html
    >
    >01.04.2002, godz. 16:09:57 (Warszawa)
    >
    > Prezes BRE Banku Wojciech K. ścigany jest listem gończym.

    a nie wydaje sie wam, ze W.K. od poczatku byl postacia calkowicie
    wirtualna?
    jak caly ten mbank...
    dobrze, ze mialem tam tylko 30.000.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 4. Data: 2002-04-01 19:40:05
    Od: "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl>

    > Informacja z Rzeczpospolitej:
    > http://www.rp.pl/ostatnia_chwila/index.html
    >
    > 01.04.2002, godz. 16:09:57 (Warszawa)

    1) trochę za długie, na danej stronie podaje się tylko skróty wiadomości
    2) mogłeś podać godzinę z dokładnością do minut, byłoby bardziej wiarygodne
    3) pomysł niezły, realizacja ciekawa, widać, że chciało Ci się czytać
    dłuuuuugi
    artykuł o Wojciechu K. w ostatnim wydaniu rzeczonej gazety ;)

    Pozdr.
    Merlin

    -
    merlin(*at*)izzyludzie(*dot*)com
    odpowiadając, usuń nospam z adresu.

  • 5. Data: 2002-04-01 21:12:29
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Merlin" <merlin!@NOSPAM.poczta.gazeta.pl> wrote in message
    > 1) trochę za długie, na danej stronie podaje się tylko skróty wiadomości

    sam byłem zdziwiony... ale widocznie waga wiadomości sprawiła, że postąpili
    inaczej...

    > 2) mogłeś podać godzinę z dokładnością do minut, byłoby bardziej
    wiarygodne

    to moja pomyłka - podczas przekopiowywania teksu jakimś cudem powstał taki
    błąd

    > 3) pomysł niezły, realizacja ciekawa, widać, że chciało Ci się czytać
    > dłuuuuugi
    > artykuł o Wojciechu K. w ostatnim wydaniu rzeczonej gazety ;)

    Dziękuję bardzo, ale nie bardzo rozumiem... Przecież ja tylko przekopiowałem
    informacje z Rzepy... Zaraz zresztą sprawdzę, może coś dodali ciekawego...
    Hm... Wygląda no to, że usunęli już tą informację... Dziwna sprawa... Czyżby
    chcieli ukryć przed ludźmi takie wydarzenie? To przecież niemożliwe... Mam
    kopie strony u siebie na dysku... Hm... Ktoś dzwoni do drzwi? O jedenastej w
    nocy? Kogo niesie o tej godzinie? No to wysyłam i idę sprawdzić...

  • 6. Data: 2002-04-01 21:58:21
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "calcium300mg" napisał w wiadomości
    (...)
    Hm... Ktoś dzwoni do drzwi? O jedenastej w
    > nocy? Kogo niesie o tej godzinie? No to wysyłam i idę sprawdzić...

    Pozwól, że zgadnę: Prezes W.K. we własnej osobie...

  • 7. Data: 2002-04-02 06:24:59
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Laik" <n...@a...in.pl> wrote in message

    > a nie wydaje sie wam, ze W.K. od poczatku byl postacia calkowicie
    > wirtualna?
    > jak caly ten mbank...
    > dobrze, ze mialem tam tylko 30.000.

    hehe, poczucia humoru nie masz, zobacz na kiedy datowany jest ten nius ;)

  • 8. Data: 2002-04-02 07:47:01
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "WaSyL" <w...@c...pl>.
    W wiadomości z Tue, 2 Apr 2002 08:24:59 +0200 przeczytalem:

    >hehe, poczucia humoru nie masz, zobacz na kiedy datowany jest ten nius ;)

    ufff...
    ;-)
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 9. Data: 2002-04-02 07:52:59
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    jo44 wrote:

    > Użytkownik "calcium300mg" napisał w wiadomości
    > (...)
    > Hm... Ktoś dzwoni do drzwi? O jedenastej w
    > >
    > Pozwól, że zgadnę: Prezes W.K. we własnej osobie...

    W.K. jesli czyta p.b.b. i nie ma poczucia humoru to pewnie juz jest w
    cieplych krajach :)

  • 10. Data: 2002-04-02 10:17:19
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W.K. jesli czyta p.b.b. i nie ma poczucia humoru to pewnie juz jest w
    > cieplych krajach :)

    Albo uzgadnia z adwokatem roszczenia wobec autora postu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj