  • 1. Data: 2002-04-01 14:14:38
    Temat: telepekao24
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    to nie zart na 1.04.
    nie wczytuje mi sie strona startowa serwisu.
    czy ktos z lepszym laczem (niz moj modem 33,6) moze sprawdzic?
    TIA
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 2. Data: 2002-04-01 14:50:48
    Temat: Re: telepekao24
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@b...pl (Laik) wrote in <t...@4...com>:

    >to nie zart na 1.04.
    >nie wczytuje mi sie strona startowa serwisu.
    >czy ktos z lepszym laczem (niz moj modem 33,6) moze sprawdzic?

    Niestety mam to samo.
    Na szczescie zlozylem zlecenia przelewow na wtorek juz 2 dni temu
    i mam spokoj :-)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-01 15:29:44
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski).

    >Niestety mam to samo.

    grhhh...
    dno a nie powazny bank.

    >Na szczescie zlozylem zlecenia przelewow na wtorek juz 2 dni temu
    >i mam spokoj :-)

    mam termin do 4.04, ale mimo wszystko to zenada.
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 4. Data: 2002-04-02 07:09:56
    Temat: Odp: telepekao24
    Od: "W.W." <c...@l...pdi.net>

    Użytkownik Laik <n...@a...in.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:
    q...@4...com...
    > Cześć u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski).

    U mnie chodzi bez problemu dokladnie w tej chwili.

    W.Wojciechowski
    c...@l...pdi.net

  • 5. Data: 2002-04-02 07:47:48
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "W.W." <c...@l...pdi.net>.
    W wiadomości z Tue, 2 Apr 2002 09:09:56 +0200 przeczytalem:

    >U mnie chodzi bez problemu dokladnie w tej chwili.

    w koncu ktos przyszedl do pracy i nacisnal 'reset'...
    --
    pozdrawiam
    Laik