  • 11. Data: 2002-04-02 14:46:37
    Temat: Re: list gończy za Kostrzewą???
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    >O wydarzeniach związanych z tym bezprecedensowym wydarzeniem poinformujemy w
    >najbliższym wydaniu "Rzeczpospolitej"

    Na miejsu "Rz" dobrałbym Ci się do skóry. Za pomocą prawników.

  • 12. Data: 2002-04-02 16:52:48
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Michal 'CeFeK' Nazarewicz wrote:

    > Na miejsu "Rz" dobrałbym Ci się do skóry. Za pomocą prawników

    tzn. komu ? ;) jak udowodnisz autorstwo
    tego postu konkretnej osobie fizycznej ? wydaje mi sie
    to co najmiej trudne...

  • 13. Data: 2002-04-02 17:33:04
    Temat: Re: list gończy za Kostrzew????
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "Laik" <...@b...pl> wrote in message
    > Cześć "WaSyL" <w...@c...pl>.
    > W wiadomości z Tue, 2 Apr 2002 08:24:59 +0200 przeczytalem:

    > ufff...
    > ;-)

    No cóż... Niektórzy to rzeczywiście nie mają poczucia humoru... Całe
    szczęście, że w tym nowym moim przybytku w ramach resocjalizacji są zajęcia
    z internetem, a i na spacerek można się wybrać raz dziennie...

  • 14. Data: 2002-04-02 18:34:40
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>.

    >No cóż... Niektórzy to rzeczywiście nie mają poczucia humoru...

    biore zastrzyki. w ostatecznosci bedzie przeszczep...
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 15. Data: 2002-04-02 19:45:18
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    >tzn. komu ? ;) jak udowodnisz autorstwo
    >tego postu konkretnej osobie fizycznej ? wydaje mi sie
    >to co najmiej trudne...

    Nie chodzi mi o konkretne szkodzenie komukolwiek, tylko o to, że taka
    informacja może gdzieniegdzie wywołać burzę. Zwłaszcza, jeśli to jest
    "żart primaaprilisowy". Rzepy może nie śmieszyć. Tylko o to mi chodzi.

  • 16. Data: 2002-04-02 22:26:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 02 Apr 2002 21:45:18 +0200, Michal 'CeFeK' Nazarewicz
    <n...@n...pl> wrote:

    >Nie chodzi mi o konkretne szkodzenie komukolwiek, tylko o to, że taka
    >informacja może gdzieniegdzie wywołać burzę. Zwłaszcza, jeśli to jest
    >"żart primaaprilisowy". Rzepy może nie śmieszyć. Tylko o to mi chodzi.

    A setki ludzi, ktorzy dzisiaj dostali mandaty za parkowanie podaja do
    sadu Teleexpres ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl