    From: "waldi" <x...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: limit zadłużenia - wniosek o zwiększenie. Pytanie...
    Date: Tue, 22 Jun 2004 23:17:35 +0200

    Użytkownik "DS" <...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:_r0Cc.111821$vP.85941@news.chello.at...
    > Witam serdecznie,
    >
    > Zwracam się do Was z prośba o pomoc w rozwiązaniu poniższej kwestii :
    >
    > - chce wystąpić do swojego banku z prośbą o zwiekszenie przyznanego mnie
    > ponad 2 lata temu, limitu zadluzenia w koncie.
    > - przez zdecydowaną wiekszość czasu (99%) utrzymuję stan znacznie powyżej
    > przyznanego limitu,a zatem praktycznie go nie wykorzystuję,a tym bardziej,
    > nie ma mowy o jakichś nieregularnościach w spacaniu odsetek, etc.
    > - konto wspólne z kobietą.
    > - limit przyznany bezterminowo
    > -wplaty na rachunek : cykliczne tytulem wynagrodzenia i częste wplywy
> [...]

    co to znaczy cyklicznie ? kiedy była ostatnia wpłata. Bank w przypadku
    stałych klientów nie chce zaświadczenia o zarobkach a tylko analizuje
    rachunek. Jak zobaczą, że nie masz wpływów mogą zacząć drążyć temat.

> [...]
    >
    > zmieniam pracę - nie pracuje juz u dotychczasowego pracodawcy, a jeszcze
    nie
    > jestem pracownikiem nowego zakladu,a zatem w tym momencie, nie pracuję
    > nigdzie
    >
    > dziewczyna ma nadal pracę w tym samym zakladzie
    >
    > czy we wniosku o zwiększenie limitu zadluzenia, pola pracodawcy,
    pozostawic
    > w moim przypadku niewypelnione? Jak na taką sytuacje będzie zapatrywal się
    > bank? Czy jest groźba cofnięcia debetu i czy w ogóle podejmowac próbę
    > zwiększenia? Czy może zaznaczyć, że pracuję,a bank nie sprawdzi?

    jak wyżej, raczej nie będą sprawdzali ale pamiętaj, że jak się potkniesz i
    zaczniesz mieć kłopoty to mogą to wyciągnąć i potraktować jako wyłudzenie
    mało prawdopodobne ale możliwe), Spójrz na pouczenia, najczęściej na końcu
    i drobnym maczkiem.

    > debet potrzebuję bardzo sporadycznie i,jak zaznaczylem, większość czasu
    > utrzymuję i będę nadal utrzymywac stan powyzej przyznanego limitu,jednakże
    > będą sytuacje, w których będę zmuszony na kilka dni podjąć więcej
    gotówki...

    > Klientem swojego banku jestem od ponad 5 lat i historię mam wręcz wzorową.
    >
    > Co radzicie???

    trudna rada - ja bym jednak ich nie oszukiwał