  • Data: 2004-06-23 20:26:12
    Temat: Re: limit zadłużenia - wniosek o zwiększenie. Pytanie...
    Od: "DS" <...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:cbchjq$604$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik Jarosław Lech napisał:
    > Ja tam sie upieram przy swoim. Tak na prawde to bank wali czy mam prace,
    > czy nie bylebym sie wywiazywal z zaciagnietych zobowiazan. A nie widze
    > powodow by stac sie ofiara jakiegos nadgorliwego palanta, ktory w ramach
    > przyprawiania wazeliny upierdoli mi kredyt zeby sie wykazac czujnoscia,
    > bo wlasnie chwilowo jestem bezrobotny.

    Dziękuję za wszelkie informacje... Tak paradoksalnie się składa, że w
    momencie oczekiwania na kolejną pracę , moje wplywy zewnętrzne. że się tak
    wyrażę, są duuużo wyzsze od łącznych z wynagrodzeniem, wpływów, z
    poprzednich kilku miesięcy. Chciałbym wykorzystać dobrą koniunkturę,
    powiększyc swój limit, ażeby krótkoterminowo inwestować (max 3 dni) i
    zwracać z nawiązką. Jednak boję się, czy nie zabiorą mi wszystkiego , jak
    sytuacja wyjdzie na jaw... Umowę o limit przejrzałem i NIE ma w niej
    najmniejszej nawet wzmianki o konieczności informowania banku w sytuacji
    zmiany pracodawcy, czy tez utraty pracy...

    DS