  • 1. Data: 2004-06-22 20:15:54
    Temat: limit zadłużenia - wniosek o zwiększenie. Pytanie...
    Od: "DS" <...@a...pl>

    Witam serdecznie,

    Zwracam się do Was z prośba o pomoc w rozwiązaniu poniższej kwestii :

    - chce wystąpić do swojego banku z prośbą o zwiekszenie przyznanego mnie
    ponad 2 lata temu, limitu zadluzenia w koncie.
    - przez zdecydowaną wiekszość czasu (99%) utrzymuję stan znacznie powyżej
    przyznanego limitu,a zatem praktycznie go nie wykorzystuję,a tym bardziej,
    nie ma mowy o jakichś nieregularnościach w spacaniu odsetek, etc.
    - konto wspólne z kobietą.
    - limit przyznany bezterminowo
    -wplaty na rachunek : cykliczne tytulem wynagrodzenia i częste wplywy
    "zewnetrzne"

    teraz najwazniejsze :

    zmieniam pracę - nie pracuje juz u dotychczasowego pracodawcy, a jeszcze nie
    jestem pracownikiem nowego zakladu,a zatem w tym momencie, nie pracuję
    nigdzie

    dziewczyna ma nadal pracę w tym samym zakladzie

    czy we wniosku o zwiększenie limitu zadluzenia, pola pracodawcy, pozostawic
    w moim przypadku niewypelnione? Jak na taką sytuacje będzie zapatrywal się
    bank? Czy jest groźba cofnięcia debetu i czy w ogóle podejmowac próbę
    zwiększenia? Czy może zaznaczyć, że pracuję,a bank nie sprawdzi?

    debet potrzebuję bardzo sporadycznie i,jak zaznaczylem, większość czasu
    utrzymuję i będę nadal utrzymywac stan powyzej przyznanego limitu,jednakże
    będą sytuacje, w których będę zmuszony na kilka dni podjąć więcej gotówki...

    Klientem swojego banku jestem od ponad 5 lat i historię mam wręcz wzorową.

    Co radzicie???

    dzięki

    Kaki

  • 2. Data: 2004-06-22 20:47:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik DS napisał:

> [...]
    > bank? Czy jest groźba cofnięcia debetu i czy w ogóle podejmowac próbę
    > zwiększenia? Czy może zaznaczyć, że pracuję,a bank nie sprawdzi?

    Ostatnia rzecz jaka mozna powiedziec swojemu bankowi, to to, ze jest sie
    wlasnie bez pracy.

    Jesli korzystasz z limitu sporadycznie, to poczekaj, az pojdziesz do
    nowej pracy. Jesli potrzebujesz kasy dlatego, ze jeszcze nie masz nowej
    pracy, to sie zastanow, czy nie ryzykujesz za wiele zwiekszajac swoje
    zadluzenie.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-06-22 20:54:55
    Od: "DS" <...@a...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowej pracy. Jesli potrzebujesz kasy dlatego, ze jeszcze nie masz nowej
    > pracy, to sie zastanow, czy nie ryzykujesz za wiele zwiekszajac swoje

    Ja potrzebuję limit na kilka dni - od momentu zakupu do sprzedaży większej
    ilości towaru - czysto utylitarny cel... :)
    Czy wpisać zatem dane swojego poprzedniego pracodawcy, licząc, ze niekt nie
    sprawdzi?A jak sprawdzą i wyjdzie - to co? Zabiorą dotychczasowy?
    Zaznaczam,że historię mam bardzo dobrą, zadlużenie tez jest bardzo rzadko
    wykorzystywane... Nie wiem,co robić...

  • 4. Data: 2004-06-22 21:07:37
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik DS napisał:

> [...]
    > sprawdzi?A jak sprawdzą i wyjdzie - to co? Zabiorą dotychczasowy?
    > Zaznaczam,że historię mam bardzo dobrą, zadlużenie tez jest bardzo rzadko

    To zalezy kiedy dostales ostatnie wynagrodzenie. Jesli za maj, to szybko
    pisz wniosek ze starym pracodawca. Nie sadze, by im sie chcialo
    sprawdzac*. Jesli za kwiecien, to stwierdza brak wynagrodzenia za maj i
    czerwona lampka im sie zapali.

    Zna ktos przypadek, ze bank dzwonil do pracodawcy i sprawdzal kwity?

    Bartol

  • 5. Data: 2004-06-22 21:13:58
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol":

    > Zna ktos przypadek, ze bank dzwonil do pracodawcy i sprawdzal kwity?

    nie, natomiast często u mnie dzwonią i pytają pierwszą lepszą osobę
    (odbierającą telefon) czy taki a taki pracuje w firmie. na tym się rozmowa
    kończy
    (dotyczy pracownika z uporem kredytującego się w róznych firmach
    udzielających pożyczek)

    janke

  • 6. Data: 2004-06-22 21:17:35
    Od: "waldi" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DS" <...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - konto wspólne z kobietą.
    > - limit przyznany bezterminowo
    > -wplaty na rachunek : cykliczne tytulem wynagrodzenia i częste wplywy

    co to znaczy cyklicznie ? kiedy była ostatnia wpłata. Bank w przypadku
    stałych klientów nie chce zaświadczenia o zarobkach a tylko analizuje
    rachunek. Jak zobaczą, że nie masz wpływów mogą zacząć drążyć temat.

> [...]
    > bank? Czy jest groźba cofnięcia debetu i czy w ogóle podejmowac próbę
    > zwiększenia? Czy może zaznaczyć, że pracuję,a bank nie sprawdzi?

    jak wyżej, raczej nie będą sprawdzali ale pamiętaj, że jak się potkniesz i
    zaczniesz mieć kłopoty to mogą to wyciągnąć i potraktować jako wyłudzenie
    mało prawdopodobne ale możliwe), Spójrz na pouczenia, najczęściej na końcu
    i drobnym maczkiem.

> [...]
    gotówki...

    > Klientem swojego banku jestem od ponad 5 lat i historię mam wręcz wzorową.

    trudna rada - ja bym jednak ich nie oszukiwał

  • 7. Data: 2004-06-22 21:41:04
    Od: "DS" <...@a...pl>

    Użytkownik "waldi" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > stałych klientów nie chce zaświadczenia o zarobkach a tylko analizuje
    > rachunek. Jak zobaczą, że nie masz wpływów mogą zacząć drążyć temat.

    Ostatnia wplata od pracodawcy - 2 tyg. temu, natomiast gotówkowa - dzisiaj i
    czeka kilka kolejnych na paręset zł.

    > trudna rada - ja bym jednak ich nie oszukiwał

    Ja nie chcę oszukiwać i wykorzytać debetu w zlym celu,a za jego pomocą,
    nieco zwiększyć dochody.

  • 8. Data: 2004-06-22 21:59:39
    Od: "waldi" <x...@p...onet.pl>

    > Ja nie chcę oszukiwać i wykorzytać debetu w zlym celu,a za jego pomocą,
    > nieco zwiększyć dochody.

    dobry czy zły cel to dla banku bez różnicy to Twoja sprawa co zrobisz z tą
    gotówką.

    Oszustwem byłoby jednak deklarowanie w banku wpływów a takich jak piszesz
    nie masz.

    Dla banku nie masz zdolności kredytowej, a jak powiadają bankowcy ona jest
    najlepszym zabezpieczeniem i koniecznym warunkiem przyznania jakiegokolwiek
    zaangażowania kredytowego.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-06-22 22:02:37
    Od: "DS" <...@a...pl>

    > Oszustwem byłoby jednak deklarowanie w banku wpływów a takich jak piszesz
    > nie masz.

    Gdzie napisalem,ze nie mam wplywow? Pisalem przeciez o wplatach i przelewach
    zewnetrznych na rachunek...

  • 10. Data: 2004-06-22 22:15:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bartol Partol napisał(a):

    > Zna ktos przypadek, ze bank dzwonil do pracodawcy i sprawdzal kwity?

    Owszem. Mulitbank :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*