  • Data: 2004-06-23 18:19:10
    Temat: Re: limit zadłużenia - wniosek o zwiększenie. Pytanie...
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Lech napisał:

    > sie
    >
    > To jest pierwsza rzecz, o jakiej należy z własnej inicjatywy bank
    > powiadomić, mając kredyt odnawialny, bo to tragicznie (!) wpływa na
    > zdolność kredytową. Niepowiadomienie jest naruszeniem umowy. Dalsze
    > korzystanie z kredytu bez powiadomienia o bezrobotności może być
    > potraktowane jak wyłudzenie lub z podobną stanowczością. Nie musi - ale
    > może, a co z tego może wyniknąć, to inna sprawa.

    Ja tam sie upieram przy swoim. Tak na prawde to bank wali czy mam prace,
    czy nie bylebym sie wywiazywal z zaciagnietych zobowiazan. A nie widze
    powodow by stac sie ofiara jakiegos nadgorliwego palanta, ktory w ramach
    przyprawiania wazeliny upierdoli mi kredyt zeby sie wykazac czujnoscia,
    bo wlasnie chwilowo jestem bezrobotny.

    Do bankow, tak samo jak do kierowcow, trzeba stosowac zasade
    ograniczonego zaufania.

    Swoja droga co na en temat mowia umowy kredytowe? Nie chce mi sie
    grzebac w papierach.

    Bartol