  • 1. Data: 2003-02-16 14:02:53
    Temat: likwidacja konta w Lukasie
    Od: "Savo" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam
    cZy przy zamykaniu konta i zadysponowianiem przelania
    srodkow znajdujacych sie na koncie do innego baku
    lukas pobiera oplate za prowizje,czy inne oplaty np w zwiazku z oddaniem
    kart?
    pozdrawiam
    Savo

  • 2. Data: 2003-02-16 15:01:59
    Temat: Re: likwidacja konta w Lukasie
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Savo" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > cZy przy zamykaniu konta i zadysponowianiem przelania
    > srodkow znajdujacych sie na koncie do innego baku
    > lukas pobiera oplate za prowizje,czy inne oplaty np w zwiazku z oddaniem
    > kart?

    żadnych kosztów nie poniesiesz pod kilkoma warunkami :
    1. karty oddasz w oddziale mówiac że to likwidacja konta - a nie zadzwonisz
    aby je zastrzec (był tu taki post wcześniej, ktoś chciał sobie zostawić
    karty - na pamiątkę czy po coś tam ) - zastrzeżenie kosztuje 25 zł, (ponoć
    przy zamykaniu też pobierają ale zaraz zwracają - system taki :)
    2. przelej wszystko na inne konto przez internet i już - na zamknięcie
    mają 7 dni od oddania kart więc spokojnie zdążysz - jeśli złożysz dyspozycję
    przelewu lub wypłaty w placówce to imho wezmą prowizję jak w tabeli
    http://www.lukas.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji.asp
    kwoty zależą od rodzaju konta

    pozdr
    N.
    -----
    kliknij i kup kartkę - pomożesz dzieciakom
    www.pocztowkizazlotowki.prv.pl
    ----
    www.paszkowiak.prv.pl

  • 3. Data: 2003-02-17 14:45:22
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

> [...]
    > karty - na pamiątkę czy po coś tam ) - zastrzeżenie kosztuje 25 zł, (ponoć
    > przy zamykaniu też pobierają ale zaraz zwracają - system taki :)

    Bo nie ma w regulaminie żadnej podstawy do pobrania opłaty za nieoddanie
    kart przy zamykaniu konta. Owszem - pisze, że karty należy zwrócić, ale nie
    ma słowa o tym, że w przeciwnym wypadku mają być zastrzegane na koszt
    posiadacza rachunku :-)

> [...]
    dyspozycję
    > przelewu lub wypłaty w placówce to imho wezmą prowizję jak w tabeli

    AFAIR ja odebrałem gotówkę (jakieś resztówki) w oddziale przy zamykaniu.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2003-02-17 18:58:10
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Ja trzy dni temu zamykałem konto zony, w placowce. Oczywiscie zona byla
    obecna. To bylo ekonto Pro, oddalismy token, nie mielismy karty. Na koncie
    mialem maly debet (wynikający z zaleglych prowizji za prowadzenie konta). Co
    ciekawsze, tego samego dnia rano puscilem przelew z innego rachunku, zeby
    ten debet zniwelowac, ale jeszcze nie zdazyl na te chwile przejsc... No
    wiec zaplacilem gotowka pokrywajac ten debet i konto zostalo zamkniete
    NATYCHMIAST, a nie po jakichs tam kilku dniach. Po prostu nagle przestalo
    istniec ;)) Co ciekawe, wspomiany przelew, ktory wyslalem, wrócil 'odbity'
    od zamknietego juz konta.
    Reasumując - bardzo przyjemne zamykanie konta w Lukasie :)

    pzdr
    Seb

  • 5. Data: 2003-02-17 19:56:01
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "SCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od zamknietego juz konta.
    > Reasumując - bardzo przyjemne zamykanie konta w Lukasie :)

    Zamkneli Ci natychmiast bo nie miales karty do konta i nie musieli czekac na
    jej ew obciazenia.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-02-17 21:19:29
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    > Zamkneli Ci natychmiast bo nie miales karty do konta i nie musieli czekac
    na
    > jej ew obciazenia.

    Tak, to prawda. To konto bylo jako uzupelniajace, wiec karta byla zbedna.
    Ale i tak bylem zdziwiony, bo wiem, ze przy zamykaniu jakiegos konta mozna
    podac numer innego, na ktore pojdzie przelew ktory mialby sie pojawic w
    okresie zamykania. A tu - takiej mozliwosci brak, bo konto nieczynne od
    razu. Zapytalem zaniepokojony, co sie wydarzy jesli... wiadomo. Pani
    dysponentka zadzwonila, zapytala i powiedziala zgodnie z prawdą zreszta, o
    czym pisalem, ze 'sie przelew wroci' :)

    pzdr
    Seb