  • 1. Data: 2003-02-16 10:42:32
    Temat: Korporacja Finansowa Sp.z o.o.
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    Witam,
    prosze bywalcow o informacje i opinie dotyczące Korporacji Finansowej Sp
    z o.o. Warszawa ul. Modlińska 190. Interesuje mnie czy uzyskanie w tej
    firmie kredytu pod zastaw nieruchomości jest bezpieczne dla
    kredytobiorcy.
    Z góry dziekuje za wszelkie informacje.
    svobo

  • 2. Data: 2003-02-16 11:07:37
    Temat: Re: Korporacja Finansowa Sp.z o.o.
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "svobo" <s...@n...pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z o.o. Warszawa ul. Modlińska 190. Interesuje mnie czy uzyskanie w tej
    > firmie kredytu pod zastaw nieruchomości jest bezpieczne dla

    Kredytow (w Polsce) moga udzielac tylko banki.

    Karol

  • 3. Data: 2003-02-16 14:47:11
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > Kredytow (w Polsce) moga udzielac tylko banki.
    >
    > Karol

    ok, to powiedzmy POŻYCZKI zamiast kredytu
    svobo

  • 4. Data: 2003-02-16 15:51:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > ok, to powiedzmy POŻYCZKI zamiast kredytu
    > svobo

    Tyle jest ciekawych ofert na rynku bankowym. Ja bym nie ryzykował. Chyba, że
    nie masz formalnie zdolności kredytowej a nie formalnie masz. Jednak bardzo
    bardzo uważaj. Tensor1.

  • 5. Data: 2003-02-17 13:36:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dodatkowo - jesli przed przyznaniem ci pieniedzy beda chcieli od
    ciebie _cokolwiek_ - od razu rezygnuj lub mow, zeby sobie potracili od
    przyznanej kwoty.
    Jesli pozyczasz pieniadze, to przeciez im nic nie placisz...

  • 6. Data: 2003-02-17 19:13:53
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    "svobo" <s...@n...pf.pl> skribis:

    >firmie kredytu pod zastaw nieruchomości jest bezpieczne dla
    >kredytobiorcy.

    A kaza sobie za to placic ? Ile ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Uwaga: po odwiedzeniu tej strony twoje
    finznse i cale zycie moga zmienic sie na lepsze: