  • 1. Data: 2003-02-16 11:45:44
    Temat: ING BankOnLine i Windows XP
    Od: "marcel_x" <m...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie !

    Po zainstalowaniu Windowsa XP z IE 6.0 nie mogę korzystać z mojego konta
    bankowego. Po wejściu na stronę ssl.bsk.com.pl pojawia się komunikat o
    konieczności pobrania "Wirtualna maszyna Java". Poranie w/w pliku nie
    zmienia jednak sytuacji. Przy ponownej próbie wejścia historia powtarza się
    od nowa. Proszę o pomoc.

    marcel_x

  • 2. Data: 2003-02-16 12:56:34
    Temat: Re: ING BankOnLine i Windows XP
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "marcel_x" <m...@p...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Poranie
    > w/w pliku nie zmienia jednak sytuacji.

    Albo jej nie wlaczyles w Opcjach Internetowych, albo zainstalowales JVM Sun'a zamiast

    Microsoft. Albo nie zrobiles restartu po instalacji.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-02-16 13:06:25
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

> [...]
    >konieczności pobrania "Wirtualna maszyna Java". Poranie w/w pliku nie
    >zmienia jednak sytuacji. Przy ponownej próbie wejścia historia powtarza się

    Hmm... A jak CI sie udalo pobrac ten plik?

    http://groups.google.pl/groups?q=januszek+ing+xp&hl=
    pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_qdr=all&selm=m3hbmuofq25
    8a3ot0o6mt79nf38po65f20%404ax.com&rnum=1

    januszek

  • 4. Data: 2003-02-17 13:19:48
    Od: atryda <a...@p...onet.pl>

    Zainstaluj SerwisPack 1 i po problemie
    Pozdr.

    --
    Atryda

  • 5. Data: 2003-03-16 21:47:25
    Od: "magda" <m...@w...pl>

    Kup legalnego windowsa

  • 6. Data: 2003-03-17 08:10:52
    Od: "Tomek Kacperak" <k...@p...onet.pl>

    "magda" <m...@w...pl> wrote in message
    > Kup legalnego windowsa

    Rzeczywiscie: prawdziwie pomocna odpowiedz, na dodatek niezwiazana z
    problemem :)
    W ustawieniach przegladarki (opcje internetowe) w zakladce zaawansowane
    nalezy wlaczyc wirtualna maszyne javy (Microsoft VM- wlacz wszystkie opcje).
    Dobrze tez wyczyscic cache przegladarki.

    --
    pozdr
    tomciu