    From: "SCz" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: likwidacja konta w Lukasie
    Date: Mon, 17 Feb 2003 19:58:10 +0100

    Ja trzy dni temu zamykałem konto zony, w placowce. Oczywiscie zona byla
    obecna. To bylo ekonto Pro, oddalismy token, nie mielismy karty. Na koncie
    mialem maly debet (wynikający z zaleglych prowizji za prowadzenie konta). Co
    ciekawsze, tego samego dnia rano puscilem przelew z innego rachunku, zeby
    ten debet zniwelowac, ale jeszcze nie zdazyl na te chwile przejsc... No
    wiec zaplacilem gotowka pokrywajac ten debet i konto zostalo zamkniete
    NATYCHMIAST, a nie po jakichs tam kilku dniach. Po prostu nagle przestalo
    istniec ;)) Co ciekawe, wspomiany przelew, ktory wyslalem, wrócil 'odbity'
    od zamknietego juz konta.
    Reasumując - bardzo przyjemne zamykanie konta w Lukasie :)

    pzdr
    Seb