  • 1. Data: 2003-02-16 12:26:32
    Temat: Visa z Interligo za granicą
    Od: "M S" <r...@N...gazeta.pl>

    Wyjeżdżam za granice i mam w związku z tym parę pytań dotyczących kart
    Interligo Visa Elektron. Wiem, że wypłacając pieniądze z bankomatów za
    granicą trzeba zapłacić pow. 8,50, ale jak jest w przypadku płacenia kartą w
    sklepach. W Polsce jest to za darmo, ale jak ma się sprawa w innym kraju,
    konkretnie w Niemczech, są jakieś opłaty?
    Podobno kartą Interligo można płacić w sklepach internetowych, ale nie wiem
    czy także w tych za granicą. Czy można płacić nią np. w Amazon, czy jakiś
    innych sklepach? Ile kosztuje taka przyjemność?
    Z góry dziękuję za odpowiedz.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-02-16 12:40:02
    Temat: Odp: Visa z Interligo za granicą
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik M S <r...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2o01o$o0t$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > czy także w tych za granicą. Czy można płacić nią np. w Amazon, czy jakiś
    > innych sklepach? Ile kosztuje taka przyjemność?

    W Niemczech może być trudno z zapłatą VE, ale transakcje bezgotówkowe na
    całym świecie są bezpłatne. Także w zagranicznych sklepach internetowych.

  • 3. Data: 2003-02-16 14:33:50
    Temat: Re: Visa z Interligo za granicą
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "M S" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sklepach. W Polsce jest to za darmo, ale jak ma się sprawa w innym kraju,
    > konkretnie w Niemczech, są jakieś opłaty?

    Transakcje bezgotówkowe są ZAWSZE za darmo - bank nie pobiera prowizji.

    jw.

    PS wolę inteligo od interligo :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-02-16 17:03:07
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Transakcje bezgotówkowe są ZAWSZE za darmo - bank nie pobiera
    > prowizji.

    Chyba, ze prowizje pobiera sprzedawca.... Nauka swiatowa zna takie przypadki
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2003-02-16 17:48:33
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b2o7h0$1ik$...@n...onet.pl...

    > Transakcje bezgotówkowe są ZAWSZE za darmo - bank nie pobiera prowizji.

    Czyżby? A niektóre karty obciążeniowe? Chyba nie tak absolutnie "ZAWSZE"...

  • 6. Data: 2003-02-17 09:26:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyżby? A niektóre karty obciążeniowe? Chyba nie tak absolutnie
    "ZAWSZE"...

    Niezbyt dokładnie się wyraziłem. _zawsze_ w przypadku kart wydanych przez
    PKO BP do kont inte[r]ligo. :-)
    "Bank" w tym wypadku oznaczało PKO BP. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782