  • 51. Data: 2004-02-23 16:08:45
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Glenn w takim razie maly test: czy pamietasz jaki film byl we wtorki przed
    > konferencjami Urbana, albo o co chodzilo w sprawie kocy i spiworow?

    Filmu nie pamiętam. Koce tak ;-) Urban organizował wysyłkę kocy dla
    amerykańskich bezdomnych.

    > Zaraz, zaraz gdzie my "som", co to za grupa? ;-)

    Cuś o bankach zdaje się ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 52. Data: 2004-02-23 16:09:12
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Artur Czeczko [po duzym ciachu]:

    > Myślę, że Glenn jednak wie, o czym pisze.

    zgadzam sie jak najbardziej.

    do WD, ktory napisal:

> [...]
    oraz
    >-pozostają w "lekkiej" sprzeczności ;P

    nie widze tu sprzecznosci. jako '72 takze pamietam rzeczy o ktorych piszemy.
    chyba, ze jako o 5 lat starszy od Glenn mam juz prawo, jestem w tej kascie
    co moga juz pamietac? ;)))
    nie sadzmy kogos tak czy inaczej, bo ma 27 latek, bo my=sadzacy jestesmy
    inni. jesli Ty nie pamietasz co dzialo sie wokol Ciebie, gdy miales lat
    7-10, nie oznacza, ze ktos inny nie moze.

    do Glenn, ktora napisala:

    > Jeżeli Ty wiesz lepiej, co ja pamiętam i co mi mówiono w moim domu to
    > rzeczywi?cie EOT.

    piekna pointa.

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 53. Data: 2004-02-23 16:16:29
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    PMZ <p...@b...pl> napisał(a):

    > Mając 10 lat (w 1984 roku) rozumiałem, że w Polsce jest źle ponieważ rządzą
    > u nas źli razem z Ruskimi. I pamiętam, że pytałem mamę czy Wałęsa może
    > "wygrać" z Jaruzelskim. Myślę, że takie dziecinne rozumienie spraw było
    > wystarczająco głębokie dla pojęcia najogólniejszych kwestii geopolitycznych
    > w Polsce w tym okresie. ;-)

    Rzeczywiscie trafnie to okresliles "dzieciece rozumienie", polegajace na tym
    ze ONI - Jaruzelski, Urban i Ruscy to byla zla "Baba Jaga", a MY -
    spoleczenstwo, Solidarnosc to byli dobrzy "Jas i Malgosia". Dobro walczace ze
    zlem. Jak w kazdym filmie "akcji".
    Zeby swiat byl tak prosty jak 10-letnie dzieci sadza...

    Karolew

  • 54. Data: 2004-02-23 16:22:55
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > Filmu nie pamiętam. Koce tak ;-) Urban organizował wysyłkę kocy dla
    > amerykańskich bezdomnych.

    Gratulacje z tymi spiworami! Mam nadzieje ze wiesz po co ta wysylka. A filmow
    oczywiscie bylo wiele przez tyle lat. Mnie utkwil "Kobieta za pultem" ;-).
    Moja mama bardzo go lubila.

    Karolew

  • 55. Data: 2004-02-23 17:05:05
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Gratulacje z tymi spiworami!

    :-)

    >Mam nadzieje ze wiesz po co ta wysylka.

    No nie...

    ;-)))

    >A filmow
    > oczywiscie bylo wiele przez tyle lat. Mnie utkwil "Kobieta za pultem" ;-).
    > Moja mama bardzo go lubila.

    No aż tak dobrej pamięci to ja nie mam ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 56. Data: 2004-02-23 17:26:36
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):

    > No aż tak dobrej pamięci to ja nie mam ;-))))

    Ale jakie dobranocki byly to na pewno pamietasz ;-)

    Karolew

  • 57. Data: 2004-02-23 18:34:20
    Temat: Re: Ogromna strata właściciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
    > Sorry, ale dobry to jest rocznik 80 ty.

    A to sie zgodze. Dziewczyny z rocznika 80go sa dobre! Ale ostatnio gustuje w
    82 :P

  • 58. Data: 2004-02-24 06:30:33
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    WD wrote:

    > Tia, napisz jeszcze że doskonale się orientowałaś w sytuacji politycznej w kraju
    > ;))

    Wiesz co. Pamiętam dokładnie, kto to był "Jaruzel", dlaczego się
    wyśmiewano z kogoś o odstających uszach wołając na niego "Urban";
    ba, pamietam nawet czołgi na ul. Lotniczej całkiem niedalego od miejsca,
    gdzie wtedy mieszkałem. Niewiele starsi ode mnie koledzy (jakieś 2 lata)
    potrafili rzucać w te czołgi cegłówkami.
    Pamiętam komentarze rodziców do słów p.Urbana o ks.Popiełuszce. Pamiętam
    nawet, że tata kryjąc się przed mamą (uznała by to za zbyt
    niebezpieczne) nosił w torbie jakieś ulotki.

    Owszem, wszystko to było traktowane przeze mnie i moich kolegów w jakimś
    sensie zabawowo, tym niemniej fakty się utrwaliły w pamięci, a z
    perspektywy lat potrafi się wagę pewnych rzeczy docenić.

    pzdrw
    PK
    rocznik 75.

  • 59. Data: 2004-02-24 06:41:48
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Karolew wrote:

    > Glenn w takim razie maly test: czy pamietasz jaki film byl we wtorki przed
    > konferencjami Urbana,

    Nie pamiętam.

    > albo o co chodzilo w sprawie kocy i spiworow?

    Polska, jako Tygrys Europy, miała wspomagać bezdomnych w Stanach.
    Nawet dla mnie było to śmieszne. Pomimo, że - jak twierdzisz - nic, a
    nic nie znałem się na polityce.
    Wtedy kwestie tzw. polityczne przeżywało się na codzień w zabawach, w
    rozmowach, na spotkaniach - zresztą pewnie wiesz, skoro jesteś 66.

    > Karolew

    PK

  • 60. Data: 2004-02-24 06:46:55
    Temat: Re: Ogromna strata wła?ciciela pakietu kontrolnego BRE
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    devnull wrote:

    > Niemal caly czas tak pisze, tylko niektorzy nie maja dosc rozsadku i
    > obiektywizmu by to zauwazyc. :P

    A tu już przestałeś...
    :(