  • Data: 2004-02-23 16:16:29
    Temat: Re: lezka w oku sie kreci
    Od: " Karolew" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PMZ <p...@b...pl> napisał(a):

    > Mając 10 lat (w 1984 roku) rozumiałem, że w Polsce jest źle ponieważ rządzą
    > u nas źli razem z Ruskimi. I pamiętam, że pytałem mamę czy Wałęsa może
    > "wygrać" z Jaruzelskim. Myślę, że takie dziecinne rozumienie spraw było
    > wystarczająco głębokie dla pojęcia najogólniejszych kwestii geopolitycznych
    > w Polsce w tym okresie. ;-)

    Rzeczywiscie trafnie to okresliles "dzieciece rozumienie", polegajace na tym
    ze ONI - Jaruzelski, Urban i Ruscy to byla zla "Baba Jaga", a MY -
    spoleczenstwo, Solidarnosc to byli dobrzy "Jas i Malgosia". Dobro walczace ze
    zlem. Jak w kazdym filmie "akcji".
    Zeby swiat byl tak prosty jak 10-letnie dzieci sadza...

    Karolew